ההמלצות החמות: 4 מניות ביוטק לקראת פריצה של עד 27%

רוברטו פדונה מהאתר הפופולרי "The Street" ניתח 4 מניות ביוטק שזינקו בחדות ולהערכתו עשויות להמשיך ולטפס בעשרות אחוזים

סוחרים רבים אוהבים מניות שמזנקות בחדות, כהשקעה לטווח קצר, כך מציין רוברטו פדונה מהאתר הפופולרי "The Street". פדונה ניתח 4 מניות ביוטק שזינקו בחדות ולהערכתו עשויות להמשיך ולטפס בעשרות אחוזים.

Rexahn Pharmaceuticals (סימול: RNN) - חברת ביוטק שעוסקת בפיתוח ושיווק תרופות וטיפולים כנגד סרטן והפרעות במערכת העצבים. מניית החברה זינקה לאחרונה ביותר מ-16.5% לרמה של 1.3 דולרים ובמחזור גדול של כ-19 מיליון מניות. פדונה מציין כי מבחינה טכנית, המניה יצרה תבנית של תחתית כפולה ברמה של 1.01 - 1.04 דולרים. להערכתו המניה תבחן את רמת ההתנגדות הבאה ב-1.6 דולרים. כלומר, אפסייד של כ-23% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.

Prosensa Holding (סימול: RNA) - חברת ביוטק שעוסקת בפיתוח תרופות לטיפול בבעיות גנטיות. לאחרונה המניה זינקה לרמה של כ-6.5 דולרים. החברה נסחרת מעל הממוצע נע 50 שלה, שעומד על 5.71 דולרים. למעשה, בארבעת החודשים האחרונים המניה השלימה זינוק של כ-90%. פדונה מציין כי נקודת הכניסה למניה תהיה רק אם היא תחצה את רמת ההתנגדות ברמה של 6.75 דולרים ובמחזורים הגבוהים מ-432 אלף מניות. במקרה שכזה, המניה עשויה להמשיך לרמה של 8.29 דולרים, כ-27% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.

Onconova Therapeutics (סימול: ONTX) - חברת ביוטק שעוסקת בפיתוח תרופה חדשנית לטיפול בסרטן. המניה טיפסה לאחרונה לרמה של 9.1 דולרים. להערכתו של פדונה, אם המניה תמשיך להיסחר מעל רמת ההתנגדות של 8.5 דולרים בליווי מחזורים גבוהים מהממוצע היא עשויה להגיע לרמת ההתנגדות הבאב סביב 12 דולר.

Arca Biopharma (סימול: ABIO) - עוסקת בפיתוח ושיווק תרופות נגד מחלות קרדיולוגיות וזינקה אתמול ביותר מ-6% לרמה של 1.9 דולרים. מבחינה טכנית המניה עברה את רמת הממוצע נע 50, סביב 1.83 דולרים עם מחזורים גבוהים מהממוצע. להערכתו של פדונה, רמת ההתנגדות הבאה תהיה 2.07 דולרים למניה.