ועידת ישראל לנדל"ן: דיון ברפורמה במיסוי בשוק הנדל"ן

האם ניתן להבין את הרפורמה או שמדובר באוסף חקיקה בלתי מובן, האם הרפורמה היא משאבת כספים או כלי לקביעת מדיניות, האם השינויים ישפיעו על בועת הנדל"ן ועוד

ועידת ישראל לנדל"ן 2014 של "גלובס", בשיתוף בנק מזרחי טפחות, שתתקיים ב-12.3.2014, תעלה לדיון במושב מיוחד גם את נושא "הרפורמה במיסוי", שהעסיקה את שוק הנדל"ן בשנה החולפת.

המושב יעסוק, בין השאר, בכוונותיה ובהשפעותיה של הרפורמה במיסוי הנדל"ן על השוק ובמסגרת הדיון יועלו הסוגיות הבאות: האם ניתן להבין את הרפורמה או שמדובר באוסף חקיקה בלתי מובן שמבלבל את השוק, האם הרפורמה היא משאבת כספים או כלי לקביעת מדיניות, האם השינויים ישפיעו על בועת הנדל"ן, האם שינויי החקיקה יסייעו לרשויות המס ולמדינה במלחמה בהעלמות ההון ובהון השחור שמסתובב בשוק הנדל"ן ועוד.

בין הדוברים שישתתפו בדיון ניתן למנות את רו"ח ועו"ד משה אשר, מנהל רשות המסים; שלמה בן אליהו, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון; עו"ד שחר בן עמי, שותף מייסד, שרקון, בן עמי אשר ושות'; עליזה כהן, מנכ"לית רשף נכסים; עו"ד דורון לוי, שותף בכיר וראש מחלקת מסים, עמית, פולק, מטלון ושות׳ ועו"ד מאיר מזרחי, מאיר מזרחי ושות'. את הפאנל תנחה עו"ד אלה לוי-וינריב, כתבת ופרשנית משפט ומיסוי ב"גלובס".

ועידת ישראל לנדל"ן 2014 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל. בוועידה ישתתפו בכירים מענף הנדל"ן ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון, משקיעים ועוד.