המשנה לעורך "ידיעות" ימונה במקביל למשנה לעורך ynet

בכך יתפוס אלון גולשטיין את מקומה של הדס להב, שמונתה לתפקיד המשנה לעורך הראשי של ynet באפריל אשתקד ■ כעת לא ברור מה יעלה בגורלה של להב

שינוי דרמטי בקבוצת "ידיעות אחרונות": אלון גולדשטיין מונה היום (ב') למשנה לעורך הראשי של אתר ynet, זאת במקביל לתפקידו כמשנה לעורך הראשי של עיתון "ידיעות אחרונות".

במסגרת תפקידו החדש גולדשטיין יעבוד תחת ערן טיפנברון, וכאמור ימשיך לעבוד תחת רון ירון בעיתון המודפס.

בכך יתפוס גולשטיין את מקומה של הדס להב, שמונתה לתפקיד המשנה לעורך הראשי של ynet באפריל אשתקד, לאחר שימשה כסגנית עורך "ידיעות אחרונות". כעת לא ברור מה יעלה בגורלה של להב.

מדובר במינוי חריג, שכן בדרך-כלל נשמרת הפרדה מסוימת בין התנהלות העיתון המודפס לבין אתר האינטרנט. לא רק הפרדה אלא שבעבר התבטא עורך ynet לשעבר, יון פדר, וציין כי "'ידיעות' הוא מתחרה שלנו בדיוק כמו ערוץ 2 או גלי צה"ל. אין בין ynet לבין 'ידיעות אחרונות' כל כפיפות או קשר, מעבר לזה שאנחנו נמצאים תחת קבוצת 'ידיעות'".

טיפנברון הוציא מייל בנושא לעובדי אתר ynet ומסר כי הוא שמח לבשר על המינוי החדש. "אני משוכנע כי הניסיון החדש שגולדשטיין ירכוש אצלנו, והעולם החדש שייחשף לו כאן, יצטרפו לניסיונו הרב בעריכת העיתון - ויעזרו לכולנו להבין האחד את צרכיו של האחר בעולמות הפרינט והדיגיטל".

ב-ynet סירבו להתייחס למינוי, לשיתוף-הפעולה עם "ידיעות אחרונות" או לשאלה לאן מועדות פניה של הדס להב.