דורי מדיה חתמה על עסקה להפקת תוכן לשוק האמריקאי

דורי מדיה הקימה קרן להפקה ולפיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים בשיתוף חברת ההפקה האמריקאית בבעלותו של צ'רלי אברסול, "ד'ה קומפני" ("The Company")

חברת התוכן דורי מדיה הקימה קרן להפקה ולפיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים בשיתוף חברת ההפקה האמריקאית בבעלותו של צ'רלי אברסול, "ד'ה קומפני" ("The Company"). על פי ההסכם התקדימי מדי שנה, החל מהשנה הנוכחית, תפיק דורי מדיה דרסט, זרוע ההפקה של הקבוצה בהובלתו של יוני פארן, 4 פיילוטים שיופצו בארה"ב על ידי החברה האמריקאית ובעולם על ידי דורי מדיה.

החברה נוסדה ב-2010 על ידי צ'רלי אברסול ומייק לניגן ומתמחה בפיתוח, הפקה ואריזה של פורמטים מתוסרטים ולא מתוסרטים בתחום הטלויזיה וסרטי הקולנוע. בימים אלה מביאה החברה לשידור את העונה השנייה של הסדרה the profit המשודרת ב cnbc ואת ליגת ה- NFL.

פארן אמר בתגובה כי "מדובר בפריצת דרך משמעותית שתאפשר ערוץ ישיר לפורמטים מישראל אל חברות ההפקה המובילות בלוס אנג'לס. אנשי תוכן בכירים יגיעו מדי שנה לארץ במטרה לקדם הפקת פיילוטים ישראלים מתוך הבנה שהשוק הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן בשוק הפורמטים המתוסרטים והלא מתוסרטים. אנו שמחים על שותפות זו ובטוחים כי הניסיון והידע ששני הצדדים יביאו יאפשר פיתוח והפקת פורמטים גדולים לשוק הבינלאומי".

צ'רלי אברסול, מייסד ומנכ"ל "ד'ה קומפני" בירך על מה שהוא כינה, "ההזדמנות להרחיב את פעילותנו באמצעות חבירה אל דורי מדיה, שותפה בינלאומית מובילה. השותפות הזו יוצרת הזדמנות חסרת תקדים לכל יוצר להגיע לסביבה מוגנת ותומכת מתוך מטרה משותפת להוציא את הפרויקט אל הפעול. באמצעות המיזם המשותף הצלחנו לייצר צינור שיקל על תכניות להגיע לאוויר ויעצור את המגמה במסגרתה מפיקים נאלצים למכור את נשמתם במטרה להגיע לכך שתכניתם תעלה לאוויר".

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה נדב פלטי הודה לחברה ואמר כי "שותפות זו מתבססת על יחסי העבודה הטובים הקיימים בשתי החברות אותן ביססנו במהלך השנים. דורי מדיה פועלת בשוק הבינלאומי שנים ארוכות ואני בטוח שהניסיון שצברנו לאורך השנים יהיה נכס אדיר לשותפות הזו".