סוני החזיקה במחצית ממניות חברת המדיה, והחליטה לצאת מהשותפות לאחר שהוחלט שתתמקד בהפקת תוכן בלבד • השותפים הישראלים בדורי, תמי מוזס-בורוביץ ונדב פלטי, ירכשו את המניות
בשוק מעריכים כי פארן יקים חברת הפקה חדשה - באופן עצמאי או בשיתוף-פעולה עם גורמים אחרים
תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי, ראשי חברת דורי מדיה, אירחו אמש את תחרות חצי הגמר של טקס פרסי האמי הבינלאומי
ענקית התוכן תרכוש מחצית מחלקה של דורי בדורי מדיה אות, 50% מהפעלת ערוץ Baby TV באינדונזיה ו-50% מערוצי ויוה בישראל ושירות ה-FVOD המקוון ■ עפ"י ההערכות, שווי העסקה עומד על עשרות מיליוני שקלים
הסדרה שיצרו ליטל שוורץ ויואב גרוס זכתה בפרס הקומדיה בטקס "ורד הזהב"
"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים
דורי מדיה הקימה קרן להפקה ולפיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים בשיתוף חברת ההפקה האמריקאית בבעלותו של צ'רלי אברסול, "ד'ה קומפני" ("The Company")
בכל שנה מתקיים הכנס במקום אחר בעולם, וב-2014, לראשונה, הוא יתקיים בארץ
דורי מדיה תפתח עם חברת הטלוויזיה היפנית Nippon גרסה להפצה בינלאומית של השעשועון היפני "AHA! Experience" ותפיץ אותו בלעדית בעולם
חוזק של מותג טלוויזיוני נמדד לא רק ברייטינג: קמפיינים שעולים ברשתות חברתיות לקידום תוכניות חדשות הם לחם חוקם של מפיצי הפורמטים, שיודעים שככל שמתרבות הפלטפורמות - כך קשה יותר למשוך את תשומת-לב הצופה
החברה של נדב פלטי ותמי מוזס תקבל בלעדיות על הפצת ההפקות של ערוץ 10
דורי מדיה חתמה עם ענקית המדיה היפנית ניפון על עסקה למכירת פורמט התוכנית "בטיפול" לשידור והפקה באחת מרשתות השידור שלה
השעשועון, שפותח ע"י עודד מנשה, נמכר לערוץ הספרדי CUATRO ע"י דורי מדיה
פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media, בוועידת MAD: "לוחות השידורים של הטלוויזיה לא ימותו, למרות האמצעים הטכנולוגיים" ■ רונה בן דוד: "הכסף נמצא היום בסלולר, בגלל שכך אפל חינכה אותנו"
תציג בפסטיבל בלוס אנג'לס את הגירסה הארגנטינאית ל"בטיפול" וכן ואת ההפקות "ניו-יורק", "משאבת הכסף", "גאליס", "מתי נתנשק" ו"smart face"
בטיפולדורי מדיהטלוויזיהטקס פרסי האמייפןלי-אור אברבךעומרי מרכוסרשתות חברתיותשעשועוני טלוויזיהתוכניות טלוויזיה