דורי מדיה וגבעון שניר משיקים חברה ליצירה מקורית באינטרנט

"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים

גבעון שניר/ צילום: אמיל שוויד
גבעון שניר/ צילום: אמיל שוויד

חברת התקשורת דורי מדיה מודיעה היום (ג') על השקת רשת מקצועית ליוצרים על פלטפורמת יו-טיוב. השותף של דורי במיזם שיקרא "MeMeMe" הוא הבמאי והמפיק גבעון שניר.

החברה פונה ליוצרים מכל התחומים להצטרף לרשת החדשה, כשהיא מציעה להם מגוון רחב של שירותים - החל מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות וכלה בהפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות של מותגים קיימים.

"MeMeMe" תתמקד בבניית מותגים בינלאומיים ליוצרים מקומיים. החברה תנוהל על-ידי גבעון שניר וענת סקלי, המשמשת כיום כראש תחום דיגיטל בדורי מדיה, כמנכ"לים משותפים.

טל סלע, מנהל השותפים של יו-טיוב לטורקיה, אפריקה וישראל, מסר: "אנו שמחים לראות בישראל פלטפורמה בינלאומית ליוצרים. היוצרים הישראליים הצליחו לייצא פורמטים למדינות אחרות, ויש להם פוטנציאל רב לזכות בהצלחה כלל-עולמית רחבה, לרבות באמצעות שותפות חדשה זו עם קבוצת יוצרי הפורמטים המנוסים של דורי מדיה".

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, מסר כי "ההכרה בצורך בחלון-ראווה בינלאומי ליוצרים מקומיים היווה את המוטיבציה העיקרית לשיתוף-הפעולה של דורי מדיה עם גבעון שניר בהקמת 'MeMeMe'. אנו גאים להיות חלוצים בתחום ההפצה הדיגיטלית בישראל.

"המומחיות של דורי מדיה בהפקה והפצה של סדרות טלוויזיה ברחבי העולם תשלים היטב את ניסיונו של גבעון שניר בהפקות תוכן. בנוסף לכך, הניסיון שצברה דורי מדיה בערוצי היו-טיוב שהיא מנהלת, ואשר מייצרים למעלה מ-300 מיליון צפיות בשנה, יהווה תרומה שלא תסולא בפז לפיתוח של 'MeMeMe'.

"בשנים האחרונות הוכח כי סדרות ישראליות כמו 'בטיפול' המופצת על-ידי דורי מדיה ו'חטופים' זכו להצלחה מרובה מאוד בכל רחבי העולם. אולם, היוצרים של סדרות אלה פועלים בשוק מקומי, שהוא מוגבל ביותר".