פורמט הטלוויזיה הישראלי "SMART FACE" זוכה להצלחה בספרד

השעשועון, שפותח ע"י עודד מנשה, נמכר לערוץ הספרדי CUATRO ע"י דורי מדיה

השעשועון "SMART FACE", שפותח על-ידי איש הטלוויזיה עודד מנשה, נמכר לערוץ המסחרי הספרדי CUATRO על-ידי חברת דורי מדיה.

"SMART FACE" הוא פורמט שעשועון טריוויה מקורי, במסגרתו המתמודדים נשאלים שאלות, ועליהם למצוא מישהו ברחוב שיענה עבורם על השאלות.

הגירסה הספרדית הופקה על-ידי חברת MANDARINA. השעשועון עלה לאוויר בספרד ביום שני שעבר, והוא משודר מדי ערב. הפרקים הראשונים הגיעו לרייטינג כפול מהרייטינג הממוצע לרצועת שידור זאת.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, מסר כי "אנחנו במשא-ומתן עם ערוצי טלוויזיה נוספים לרכישת הפורמט".