לפטופ XPS 13 של Dell - דק וחזק, אך יקר

דל מציעה אולטרה בוק דק, לא כבד במיוחד, עם חומרה מוצלחת ועיצוב אלגנטי, אבל המחיר לטעמנו מוגזם

קשה למצוא לפטופים של יצרניות הפי.סי שנבנים באלגנטיות כמו דגמי המקבוק של אפל. ה-XPS 13 של DELL בהחלט מתקרב לשם, הבעיה שגם המחיר מזכיר מאוד לפטופים של אפל.

עיצוב: המארז החיצוני מרשים. החלק הקדמי עשוי מאלומניום כסוף במראה נקי, כשהחלק התחתון עשוי מגומי קצת מחוספס. המשקל סביר ועומד על 1.37 ק"ג. הדגם הזה דק - 18 מ"מ, אבל עדיין לא ברור למה ויתרו על חיבור קווי לאינטרנט.

מקלדת ועכבר: המקלדת נעימה לשימוש, ועשויה מגומי רך. בנוסף יש תאורה אחורית חזקה לכפתורים, כך שניתן להמשיך לעבוד איתו גם במקומות חשוכים. משטח העכבר קיבל מקום עבודה מספק לאצבעות, הוא עושה את העבודה בצורה סבירה, למרות שהעדפנו בסופו של דבר עכבר רגיל.

מסך: דל ארזה את הדגם הזה עם מסך מגע בגודל 13 אינץ', איכות התמונה מוצלחת - Full HD - וגם הרגישות של המגע טובה. הבעיה היא שחיישני התאורה האחורית של המסך משנים את רמת התאורה באופן אוטומטי ובצורה מרגיזה.

חומרה: רכיבי החומרה של הדגם הזה מספקים לו קצב עבודה מהיר: מעבד i7 של אינטל במהירות 1.8 ג'יגה הרץ, 8 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון של 256 ג'יגה בטכנולוגיה המהירה SSD , כרטיס גרפי בסיסי GMA HD 4400, רמקולים עם תוצאות סבירות (הצליל קצת חלול), הסוללה מחזיקה 5 שעות (עם הגדרות לביצועים גבוהים וחיבור אלחוטי). דל שילבה 5 נורות קטנות בצד המחשב, כשלחיצה עליהם מציגה את מצב הסוללה כאשר הלפטופ סגור. המחשב כמעט ואינו מתחמם.

בשורה התחתונה: דל מציעה אולטרה בוק דק, לא כבד במיוחד, עם חומרה מוצלחת ועיצוב אלגנטי. המחיר לטעמנו מוגזם.

מחיר: 8,500 שקל.

ציון: 9.