הנאמן: ממליץ למכור את "מעריב" לאלי עזור בכ-4 מיליון ש'

ההמלצה הועברה היום לבית המשפט לאחר שהמתמודד האחר, אודי רגוניס בחר למשוך את הצעתו ■ על פי ההמלצה, בכוונת הרוכשים להמשיך ולהוציא את מעריב לאור ולהעסיק את עובדיו

נאמן "מעריב" ממליץ למכור את העיתון לקבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" של אלי עזור, בעבור 4 מיליון שקל. ההמלצה הועברה היום (ג') לבית המשפט לאחר שזו ההצעה היחידה שנותרה לאחר שהמתמודד האחר, אודי רגוניס בחר שלא להעלות את הצעתו אל מעבר ל-3 מיליון שקל.

לו תאושר המכירה, יועברו לרשות "הג'רוסלם פוסט", המותג מעריב, ההוצאה לאור, שיווק והפצה של העיתון, רשימת מנויי החברה, רכוש וציוד העיתון, זכויות היוצרים והקניין הרוחני המשמש את החברה, הארכיון, מאגרי המידע, והחומרים הגרפיים. הנאמן רו"ח חן ברדיצ'ב הגיש את המלצתו באמצעות עוה"ד של החברות שלום גולדבלט וליהיא יבלונקה ממשרד גולבלט גינדס יריב.

על פי ההמלצה, בכוונת הרוכשים להמשיך ולהוציא את מעריב לאור ולהעסיק את עובדיו, כשהעובדים יפוטרו ויקלטו בחברה של עזור כעובדים חדשים, וללא שימור רצף זכויותיהם. זאת, כשנה וחצי לאחר שמהלך דומה התבצע עם המכירה של מעריב לבן צבי. עובדי העיתון יחתמו על הסכמי העסקה חדשים, בתנאים שיוסכמו בינם ובין הקבוצה. כמו כן ישנה התחייבות להעסיק עובדים נוכחיים המועסקים בעיתון.

החברה מציעה כי 30 עובדי הנהלה והמערכת העיתונאית של מעריב בלבד יקלטו בחברה, לשנה לפחות ולצדם 20 מהפרילנסים שהועסקו על ידי החברה כקבלנים עצמאיים לשנה. הממונה לא סבור כי יש צורך באישור הממונה על ההגבלים.