שנה לאחר שקמפיין "איורי היופי האמיתי" שלה זכה בפרסים רבים והצליח לעורר שיחה מסביב לעולם, מנסה חברת מוצרי הטיפוח דאב לשחזר את ההצלחה. בקמפיין החדש שהופץ ברשת מתארות נשים כיצד הן הרגישו לאחר שקיבלו "מדבקות יופי". הסרטון מראה שורה של נשים אשר נאמר להן כי הן משתתפות בניסוי רפואי שבו מדבקה מיוחדת המוצמדת לגופן "מדגישה" אצלן אלמנטים של יופי.

הנשים נשאו את המדבקה במשך מספר ימים ותיארו למצלמה כיצד הן מרגישות. כל הנשים סיפרו על ביטחון עצמי גבוה, הרגשה טובה ותחושה שהן יפות יותר. בסיום הסרטון, הנשים מופתעות מאוד לגלות שמדובר במדבקת דמה וכי הדבר היחיד ש"הוזרק" להן במשך השבוע שחלף היה מנה גדושה של ביטחון עצמי.

השקה משותפת ב-65 מדינות

בדומה לקמפיין הקודם שבו אוירו נשים לאחר שהן תיארו את עצמן ולאחר שאחרות תיארו אותן, והודגם בבירור כי נשים אינן מעריכות מספיק את יופיין, גם במקרה הזה המטרה היא לשדר את ערכי המותג - יופי של נשים אמיתיות. הקמפיין הנוכחי של סוכנות אוגלבי אנד מאת'ר ברזיל, יושב על אותו בריף - יצירת קריאייטיב חדשני למושג היופי.

קמפיין האיורים זכה ל-138 מיליון צפיות והוא מדורג במקום השמיני בכל הזמנים בדירוג הצפייה של סרטוני מותגים. בנוסף, הוא זכה לשלל פרסים הן בתחום הפרסום והן בתחום הסרטונים הוויראליים.

סטיב מילס, מנהל הפעילות הגלובלית של דאב, אמר כי המטרה של קמפיין "המדבקות" היא לא לשבור שיא הצפיות של הקמפיין הקודם, וזאת למרות נתוני הפתיחה החזקים - השקה סימולטנית ב-65 מדינות והעלאת קמפיין תומך במדיה בתשלום.

יוניליוור (בעלת המותג דאב) עבדה על הקמפיין הזה במשך חודשים ארוכים, ומקורות בחברה אומרים כי המהלך נוהל בחשאיות מוחלטת וזאת במטרה למנוע דליפת חלקים מהקמפיין לרשת. גם סוכנות יחסי הציבור שמטפלת בתקציב נחשפה לחומרים רק בשבוע שעבר והיא לא הורשתה להפיץ אותו עד ההשקה הגלובלית. הסרטון, שעלה אתמול (ד') לאוויר, רשם עד כה 1.23 מיליון צפיות בעמוד הרשמי של דאב ביו-טיוב ועוד כמה מאות אלפים באתרים אחרים.