פרופ' טישלר נבחר לנשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל

טישלר יחל את תפקידו באוקטובר 2014, ויחליף את פרופ' זאב נוימן, הנשיא המכהן, המשמש בתפקיד מזה כ-8 שנים

חבר הנאמנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל ודירקטוריון המכללה בחר בפרופ' אשר טישלר לתפקיד נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל. פרופ' טישלר יחל את תפקידו בחודש אוקטובר 2014 ויחליף את פרופ' זאב נוימן, הנשיא המכהן מזה כ-8 שנים.

במסלול האקדמי המכללה למינהל לומדים מעל 11 אלף סטודנטים ויצאו ממנו כ-44 אלף בוגרים. הלימודים הינם בתחומים שונים: משפטים, תקשורת, מינהל עסקים, כלכלה, עיצוב פנים, מדעי ההתנהגות, מדעי המחשב ופסיכולוגיה.

פרופ' זאב נוימן, אשר יסיים את תפקידו באוקטובר הקרוב, מכהן כנשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל מ-2006, ונושא בתפקיד במשך שתי קדנציות, לאחר שב-2010 נבחר לעמוד בראש המכללה ל-4 שנים נוספות.

פרופ' טישלר, 67, הוא בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת פנסילבניה, משמש כחבר סגל בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב מזה 38 שנים, והחל משנת 2007 עומד בראש הפקולטה. בין תחומי מחקרו: תקציב הביטחון, תחום המודיעין ומשק החשמל. הוא נשוי ואב ל-3 ילדים.

במהלך שנותיו באקדמיה היה טישלר ראש החוג לניהול בפקולטה לניהול, ראש המכון למחקר עסקים בישראל, המנהל האקדמי של לה"ב, והמנהל האקדמי של תוכניות התואר השני למנהלים בפקולטה לניהול. כמו כן שימש כראש המכון לטכנולוגיה וחברה, וכראש מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי. פרופ' טישלר עמד לאחרונה גם בראש הוועדה שהקים משרד הביטחון לבחינת תקציב הביטחון.

פרופ' נוימן ציין כי הוא מברך על הבחירה וכי טישלר הוא בעל יכולות ניהוליות ואקדמיות מוכחות. לדבריו הצטרפו רו"ח יצחק פורר, ראש חבר הנאמנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, אשר עמד בראש ועדת האיתור, כמו גם יו"ר דירקטוריון המכללה, רון גוטלר, אשר הוסיפו כי פרופ' אשר טישלר מביא עמו רקורד ציבורי ואקדמי מרשים, וכי הם סבורים כי הוא ידע בתבונה ובחוכמה לעמוד באתגרים המצויים לפתחו.