מישל בן וייס מונה לתפקיד מנכ"ל תדיראן גרופ

שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת כתר פלסטיק, וקודם לכן כיהן בשורת תפקידי ניהול בכירים בקבוצת שטראוס

מישל בן וייס מונה לתפקיד מנכ"ל חברת תדיראן גרופ. בן וייס, (55) יגיע לתדיראן גרופ אחרי 3.5 שנים שבהן כיהן כמנכ"ל חברת כתר פלסטיק, ועוד קודם לכן כיהן בשורת תפקידי ניהול בכירים בקבוצת שטראוס. האחרון בהם היה מנכ"ל שטראוס בריאות ואיכות חיים - החטיבה שניהלה את פעילות סלטי שטראוס, מחלבות שטראוס, יטבתה וכוורת יד מרדכי.

כתר פלסטיק נמצאת בבעלות האחים סמי ויצחק סגול, ומחזור מכירותיה השנתי עומד על יותר ממיליארד דולר. כ-40% מהייצור של חברת כתר פלסטיק נעשה ב-8 מפעלים בישראל, והיתר במפעלים באירופה ובצפון אמריקה.

באחרונה פורסם כי האחים סגול מנהלים מגעים ראשוניים למכירת החברה, אך לדברי בן וייס, לעזיבתו אין קשר לדברים.

חברת תדיראן גרופ היא חברה-בת של תדיראן הולדינגס , והיא מרכזת את עיקר פעילותה של החברה-האם. תדיראן הולדינגס, הנמצאת בשליטה (74.4%) של איש העסקים משה ממרוד, נסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי של 171 מיליון שקל. החברה עוסקת בייצור ובשיווק של מוצרי חשמל ביתיים וכן בייצור מקררים ומזגני אוויר.

הכנסות החברה הציבורית הסתכמו אשתקד ב-858.5 מיליון שקל. החברה רשמה שיפור בכל הפרמטרים הכספיים שבא לידי ביטוי בעלייה ברווח הגולמי, ברווח התפעולי וברווח הנקי שקפץ אשתקד ב-322% והסתכם ב-36 מיליון שקל.

ממרוד מסר היום (ד') כי "בן וייס הוא בעל יכולות עסקיות וניהוליות מגוונות, וביכולתו לתרום להגדלת נתחי השוק ולהתרחבות תדיראן".