מיהם המציעים למכרז השכירות של האוצר בהרצליה?

הראל ניגשה בשת"פ עם שיכון ובינוי נדל"ן, ומנורה מבטחים ניגשה עם חברת אלקטרה בניה וגמלא מילניום ■ עוד הגישו הצעות: חברת אביב, א.א.רובינשטיין, גיא ודורון לוי, אפריקה נכסים יחד עם אפריקה מגורים, וכן תדהר, מבני תעשיה וכלכלית ירושלים

רשימת מגישי ההצעות למכרז השכירות בהרצליה נחשפת. 7 הצעות הוגשו למכרז השכירות הראשון שנסגר אתמול (א') ובין המגישים חברות נדל"ן גדולות ושני גופים מוסדיים. היום פתחה ועדת המכרזים של הוועדה הבין משרדית את תיבת ההצעות ושמות המציעים נחשפו. יש לציין שכעת בודקים באוצר האם החברות עומדות בתנאי המכרז, בסיווגים ובתנאים השונים שהציב המכרז המורכב וטרם התחיל שלב בחינת הההצעות הכספיות.

שני הגופים המוסדיים שניגשו למכרז הם הראל ומנורה מבטחים, והן ניגשו למכרז בשיתוף פעולה עם חברות נדל"ן. הראשונה ניגשה בשיתוף פעולה עם חברת שיכון ובינוי נדל"ן והשנייה הגישה הצעה משותפת יחד עם חברת אלקטרה בניה וגמלא מילניום, כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע ל"גלובס" כי חברות נוספות שהגישו הצעות למכרז הן חברת אביב, חברת א.א. רובינשטיין (אותה החברה שזכתה במכרז השכירות ברעננה בתחילת השנה שעברה), חברת גיא ודורון לוי, אפריקה נכסים יחד עם אפריקה מגורים וקבוצה נוספת שהגישה הצעה תחת השם מבני תדהר, קבוצה הכוללת את החברות תדהר, מבני תעשיה וכלכלית ירושלים.

כזכור, המכרז ל-215 דירות בהרצליה, כמו המכרזים הנוספים שכבר פורסמו ברמת השרון ובחיפה, כולל דירות להשכרה לתקופה של 20 שנה. חלק מהדירות יושכרו במחיר מפוקח (54 דירות) ומרביתן יושכרו במחירי שוק. דמי השכירות המפוקחים בפרויקט השכירות בהרצליה יעמדו על 3,600 שקל לחודש לדירה בשטח 85 מ"ר. בקרוב אמורים להיסגר שני המכרזים הנוספים, ברמת השרון ובחיפה.

*** אליעזר פישמן, בעל השליטה בכלכלית ירושלים, הוא גם בעל השליטה ב"גלובס"