איגוד השיווק: FUZE TEA - ההשקה המנצחת של 2013

האיגוד: מהלך ההשקה של FUZE TEA הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים

איגוד השיווק הישראלי בחר ב-FUZE TEA של קוקה-קולה ישראל כהשקה המנצחת של שנת 2013.

לדברי אנשי האיגוד, מהלך ההשקה הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים.

למקום השני נבחר בנק לאומי עם מהלך הפקדת צ'ק בסלולר, ולמקום השלישי הגיעה טרה עם הגבינה הצהובה נעם.

ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2014 שערך האיגוד.