סקר: כך מחליט המשקיע הישראלי איך לקבל החלטות

סקר מיוחד שערך גלובס לקראת ועידת שוק ההון שתיערך מחר: 44% מהמשקיעים הישראלים מתייעצים עם היועץ שלהם לפני ביצוע ההשקעה, אך מחליטים בעצמם מה לעשות

ועידת שוק ההון של ישראל
ועידת שוק ההון של ישראל

44% מהמשקיעים הישראלים מתייעצים עם יועץ ההשקעות שלהם לפני ביצוע ההשקעה, אך לבסוף מחליטים בעצמם מה לעשות, כך עולה מסקר מיוחד שערך גלובס לקראת ועידת שוק ההון של ישראל 2014, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס" בשיתוף BDO זיו-האפט, שתתקיים מחר.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן

הסקר, שיוצג במסגרת הוועידה, עוסק במשקיע הפרטי בישראל: בטעמיו, בהרגליו ובדרך פעולתו. הסקר בדק בין היתר עד כמה המשקיע הישראלי מרבה לבקר אצל יועץ ההשקעות, מהם מקורות המידע שלו בקבלת ההחלטות, מה השיקולים שלו בעת ביצוע ההשקעה, האם יש הבדלים ביכולות של בתי ההשקעות ועוד.

ועידת שוק ההון תכנס את בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה ושחקנים נוספים בשוק ההון כדי לדון בנושאים הבוערים על סדר היום. בין המשתתפים: יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר; פרופ' שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך; דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר; נדין טרכטנברג, המשנה לנגידת בנק ישראל והראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה.

לראשונה בוועידת שוק ההון, קרן בלאקרוק, מנהלת הנכסים הפיננסיים הגדולה בעולם, תשלח את נציגיה במיוחד לוועידה. חלק מהדוברים ישתתפו בדיונים המרכזיים וחלקם ייערכו מפגשים עם בכירי שוק ההון הישראלי.

בין הנושאים שיועלו במסגרת הוועידה: האם יש בועה בשווקים בעקבות הריבית הנמוכה; האם לעובדים של היום תהיה פנסיה מחר; איפה לשים את הכסף; ביטוח וחיסכון לטווח ארוך; האם אנו לקראת מציאות חדשה בעניין הסדרי חוב; חדשנות טכנולוגית כמחוללת חדשנות עסקית; רגולציה בינלאומית ועוד.

ועידת שוק ההון 2014 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה תידון המציאות הפיננסית, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות את סדר היום הכלכלי-ציבורי.