לא רק קפה ואלכוהול: קופיקס תמכור שלגוני נסטלה ב-5 שקלים

מדובר במחירים שחלקם נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בנקודות הקמעונאיות ■ בכיר בשוק הגלידה: "זו הורדת מחירים נחמדה אבל לא דרמטית"

לא רק קפה ואלכוהול: רשת קופיקס החלה למכור גלידות ושלגונים של גלידות נסטלה במחירים שחלקם נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בנקודות הקמעונאיות.

ברשת נמכרים טילון קטן, שלגון גומיגם, שלגון קראנץ' בר, שלגון בוב ספוג, שלגון פרילי ושלגון ג'ויה קטן במחיר של 5 שקלים. הארטיקים והשלגונים יוצעו במחיר של שני מוצרים ב-5 שקלים.

לשם השוואה, מחירו של טילון קטן בנקודות הקמעונאיות עומד על 7-10 שקלים - פער של 40%-100%. שלגוני גומיגם ובוב ספוג נמכרים במחיר של 8-10 שקלים - פער של 60% ויותר. שלגון קראנץ' בר נמכר במחיר של 7-8 שקלים - פער של 40%-60%. שלגונים נמכרים במחיר של 7-8 שקלים, וגם כאן מדובר בפער של 40% לפחות.

שלגון ג'ויה קטן נמכר במאגדות של 6 שלגונים בלבד, כשבקופיקס מוכרים אותו כיחידה בודדת. מחירה של מאגדת עומד ברשתות השיווק על כ-30 שקל ומשקף מחיר דומה למחירו של שלגון בודד.

בכיר בשוק הגלידה אומר ל"גלובס" כי "זו הורדת מחירים נחמדה אבל לא דרמטית. להוריד מחיר של בירה מ-30 שקל ל-5 שקלים - זו דרמה. גם הורדת מחיר הקפה והסנדביץ' היו דרמה. כאן מדובר בשקל או שניים".

כך או כך, מחירי קופיקס חושפים שוב את המרווחים הגדולים של נקודות המכירה הקמעונאיות על הגלידות, ובעיקר של נקודות המכירה בשוק הקר, כמו קיוסקים, חנויות נוחות ועוד.

רשת קופיקס, שהשיקה סניף ראשון בתל-אביב באוקטובר 2013 וחוללה מהפכה כשהחלה למכור קפה, כריכים ומאפים ב-5 שקלים, מונה כיום 17 סניפים. ברשת פועל גם הפאב "קופיקס בר" ברחוב לילינבלום בתל-אביב המציע משקאות אלכוהול ב-5 שקלים.