מנכ"ל גט טקסי: הכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה

מייסד ומנכ"ל גט טקסי, שחר וייסר, טוען כי החברה צומחת ב-400% בשנה, ותהיה רווחית השנה ■ לדבריו, גט טקסי צפויה להגיע להכנסות של 500 מיליון דולר בשנה הבאה

מייסד ומנכ"ל גט טקסי, שחר וייסר, חושף נתונים פיננסיים, על פיהם החברה צומחת ב-400% בשנה, והיא תהיה רווחית השנה. לדבריו, גט טקסי מכניסה מאות מיליוני דולרים במכירות, והוא אף שוקל לבצע הנפקה.

את הדברים פרסם בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שאתמול פורסם כי Uber, אפליקציית מוניות מתחרה, גייסה בסוף השבוע 1.2 מיליארד דולר, לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של כ-8 מיליארד דולר בערכה של החברה בת ארבע השנים, תוך שבועות ספורים.

לדברי וייסר, הגיוס של אובר הוא "חדשות מעולות לתעשייה באופן כללי ולגט טקסי בפרט", שכן "זו הפעם הראשונה בה אנשים מתחילים להבין כמה גדול הסקטור הזה. גט טקסי, בכל העולם, מגלגלת מאות מיליוני דולרים ורושמת כ-100 מיליון דולר הכנסות".

וייסר מציין כי "אין עוד דוגמה בהיסטוריה בה חברה עם מעל ל-100 מיליון דולר במכירות צמחה בקצב גבוה מ-400% בשנה. גם אובר וגם גט טקסי עושות את זה. גט טקסי צפויה להגיע להכנסות של 500 מיליון דולר בשנה הבאה.

"היום, הודות למוצר הייחודי שלנו - גט טקסי לעסקים, גט טקסי היא השחקן הבינלאומי הגדול ביותר בתחום ההכנסות - גדול פי כמה מכל המתחרים הישירים: ליפט, האילו, מיי טקסי ויינדקס".

בדבריו, וייסר מדגיש כי גט טקסי היא היחידה שרווחית היום ב-22 מתוך 24 הערים בהן היא עובדת, ושתהיה רווחית לגמרי השנה.