רשת שופרסל תפסיק את מכירת מותג האופנה שירוקי

זאת אף שההסכם של שופרסל עם טרגט לשיווק המותג מסתיים רק בעוד שנתיים

ההבטחה הגדולה של שירוקי לא מתממשת. מותג האופנה ששופרסל הכניסה לסניפים, השייך לרשת האמריקאית טרגט, לא מספק את הסחורה, והרשת תפסיק בהדרגה לשווק אותו.

ההסכם של שופרסל עם טרגט לגבי שיווק המותג שירוקי מסתיים רק בעוד שנתיים, אולם לפי ההסכם, שופרסל רשאית לייצר תחת שם המותג ולשלם תגמולים לחברה. הסכם זה מאפשר לרשת לשלוט כבר בשלב זה בכמות הייצור ולמעשה גם להפסיקו בפועל.

שירוקי היה אחת ההבטחות הגדולות עליהן הצהירה שופרסל. בניסיון לחקות את פעילות הרשתות האמריקאיות, היא יצרה שטחים מבודלים בסניפים והחלה למכור קו ביגוד רחב תחת המותג. הייצור עצמו התחלק בין ספקים שונים.

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אישר ל"גלובס" כי הרשת כבר החלה לצמצם את הפעילות עם המותג. לדבריו, "אנחנו בוחנים לצמצם את שירוקי, ונשקול אם להמשיך את הפרויקט. יש לנו עדיין בשלב זה את ההסכם. בהמשך הדרך נבנה דגשים מדויקים ביותר בנושא של הלבשה תחתונה, גרביים, טקסטיל, מגבות.

"אנחנו מתכננים להמשיך עם ביגוד לילדים, אבל לא דרך המותג שירוקי, ואנחנו עדיין לא יודעים איך נקרא לזה. במקום זה נרחיב פעילויות אחרות של עולם כלי הבית. יש לנו הצלחה מאוד גדולה בטקסטיל, בכלי בית ובמוצרי חשמל קטנים, כך שיהיו דברים שנרחיב, ויהיו דברים שנצמצם. אין לנו כוונה להפסיק למכור מוצרי חשמל לבנים, והפעילות הזאת תימשך כרגיל".