רש"ת: ייתכנו עיכובים בטיסות בנתב"ג ובשדה התעופה באילת

(עדכון) - זאת עקב המצב הביטחוני ■ בתוך כך, התאחדות המלונות מדווחת על ביטולים בתיירות הנכנסת של תיירים בודדים ושל קבוצות גדולות

התאחדות המלונות מדווחת על ביטולים בתיירות הנכנסת של תיירים בודדים ושל קבוצות גדולות בהיקפים לא גדולים, ובמקביל מדווחת על עצירה כמעט מוחלטת של מערכות ההזמנות, על רקע ההסלמה בדרום ומבצע "צוק איתן".

"ההתאחדות רואה בדאגה רבה המצב הביטחוני, אשר התמשכותו, ללא ספק, עלולה לגרום לביטולים רבים. אין ספק כי בתום המשבר (בתקווה שיגיע מהר), יידרש קמפיין שיווקי רב-עוצמה להשבת הביקושים ולשיקום התנועה הנכנסת. המאמץ העיקרי כרגע של המלונות הוא למנוע גל ביטולים לתקופת החגים והסתיו", נמסר.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר, מדווח אף הוא על תחילתה של מגמה. ״אנחנו מתחילים לזהות היסוסים וירידה קלה בכמות ההזמנות".

ברשות שדות התעופה (רש"ת) מדווחים בשעה זו על פעילות תקינה בנמל התעופה. אולם, עקב פעילות חיל האוויר במרחב האווירי של ישראל, צומצם המסדרון האווירי האזרחי, ובעקבות כך ייתכנו עיכובים בהמראות ובנחיתות בנתב"ג. במהלך היממה הקרובה צפויה תנועה של 400 טיסות.

עוד נמסר כי שדה התעופה באילת, שנסגר מוקדם יותר היום באופן זמני להמראות ולנחיתות, נפתח מחדש, אולם צפויים שינויים בלוח זמני הטיסות על רקע פעילות חיל האוויר.