גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

השיחה: מי זכה בתחרות הפורמטים של ארמוזה פורמטס?

ועוד מוועידת MAD: מי זכה בתחרות הקריאייטיב Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר?

אבי ארמוזה שי ברמלי / צילום: תמר מצפי
אבי ארמוזה שי ברמלי / צילום: תמר מצפי

שי ברמלי מפרמט וזוכה

שי ברמלי הוא הזוכה הגדול של תחרות הפורמטים FORMAGINATION מיסודה של חברת "ארמוזה פורמטס".

ברמלי, שזכייתו הוכרזה בוועידת MAD של "גלובס" שהתקיימה בשבוע שעבר, הציג את הפורמט "FAMILY DROP" - שעשועון אולפן שבו המשתתף נדרש להשליך את בני משפחתו התלויים מהתקרה בתוך מתקנים עגולים (ובטוחים) על לוח משחק משובץ, כשבכל משבצת מספר המסמל סכום כסף שבו רוצים לזכות.

הפרס שהוענק לברמלי: חוזה פיתוח והפצה ב"ארמוזה פורמטס" ותקציב של 50 אלף דולר להפקת פיילוט.

לוועידה הגיעו מעל 2,000 איש, כאשר מחצית מתוכם לקחו חלק בהצבעה של 3 הסטארט-אפיסטים שהם חלק מהחממה של אורנג'. לארוחת בוקר הגישו להם משתתפי "מאסטר שף" של העונה האחרונה מיטב מעדנים מפנקים, בדוכן תחת השם "סבאח אל נור" של חברת שלטי החוצות נור.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלי "ארמוזה פורמטס", קרא בוועידה לשר התקשורת גלעד ארדן להמשיך ולקדם את יוזמת "ועדת איל", שקמה כדי לאפשר ליוצר לשמור על נתח הוגן ביצירה שלו ובכך להוות אלטרנטיבה שפויה לדיאלוג הכוחני מול חלק מהזכיינים, ולזמן את המפיקים לתת נייר עמדה תוך שמירה על סודיות.

"כאן במדינה דמוקרטית, שבה חופש הביטוי הוא ערך עליון, פעלו חלק מהזכיינים לבצע סיכול ממוקד בעבודת הוועדה, בכך שזימנו לשיחה את כל אותם המפיקים שפעלו להקמת הוועדה והבהירו להם מה יקרה אם הם יבחרו להופיע בפני הוועדה. כמובן שהם בחרו שלא להגיש נייר עמדה, למרות שהנושא הוא בנפשם.

"אדוני השר, אם חיפשת הצדקה נוספת לקיום הוועדה, הנה היא לפניך. אני קורא לך למצות עד תום את התהליך שבו התחלת, ולמצוא את הדרך שהוועדה תוכל לזמן את מי שתמצא לנכון ולאפשר להם להתבטא, תוך שמירת סודיות. רק כך תקבל את התמונה האמיתית על מצב שוק הטלוויזיה בישראל".

עוד אמר ארמוזה: "היוצרים הישראליים חיים במציאות ריכוזית ולא תחרותית שמנצלת זיכיון שניתן להם מטעם המדינה כדי לחסום שיח ציבורי פתוח ולחסום את התנאים הנדרשים לקיומה של תעשיית יצירה, הפקה וייצוא משמעותית".

עם חבר השופטים נמנו פיגורות מהתעשייה בארץ ומהעולם: ארמוזה; מיקה אלמוג, לקטורית מטעם קרן ההשקעות TVFF; לו (לוסי) צ'אן, מנהלת תחום פיתוח ב-JSBC, האחראית על פיתוח ורכש הפורמטים הבינלאומיים בערוץ השלישי בגודלו בסין; לודוביק אטל, מנהל הפיתוח של חברת ההפקות של - TF1, הערוץ המסחרי הגדול בצרפת; ג'ון ריינלה, ראש מחלקת הרכש של TV2, הערוץ המסחרי הגדול בנורבגיה; ואוליביה אגבי, מנהל קריאייטיב ב-QMI Content - חברת ניהול התוכן של קבוצת Quebecor Media וערוץ TVA - קבוצת המדיה הגדולה בקנדה הצרפתית.

ועידת MAD - ארמוזה וברמלי / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD - ריינלה, צ'אן, ארמוזה, אגבי,אלמוג ואטל / צילום: תמר מצפי

משתתפי מאסטר שף / צילום: תמר מצפי

התותחים של ענף הפרסום

נעמה דוד ממשרד הפרסום מקאן ויואב סיבוני מגיתם BBDO הם שני הזוכים בתחרות הקריאייטיב השנתית Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר, יו"רית התחרות.

הפרזנטציה שכל אחד מהפרסומאים הצעירים הציג שכנעה את חבר השופטים כי הם ההבטחה הבאה של עולם הפרסום הישראלי שתייצג אותנו בתחרות הפרסום הבינלאומית - LIA-London International Awards, הנחשבת לאוסקר של עולם הפרסום ותתקיים השנה בלאס וגאס בחודש אוקטובר. דבר זכייתם הוכרז בוועידת MAD של "גלובס" ואורנג' שהתקיימה ביום רביעי האחרון.

ליבר שדיברה בוועידה אמרה: "למרות הטילים ששורקים שם בחוץ, ולמרות המלחמות שמתחוללות כאן בבית פנימה - בתוך הענף, לתעשייה הזו יש עתיד מבטיח, והעתיד הזה הוא אתם, צעירי הענף, ומחובתנו, זקני השבט, להתוות לכם את הדרך על מנת שתפרחו, תצליחו ותשמרו לנו על הפרסומות בברייק".

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום, אמר בוועידה: "אין לנו ספק ששיתוף-פעולה מעין זה יחשוף את אנשי הקריאייטיב הצעירים למידע וכיוונים חדשים שתעשיית הפרסום העולמית צועדת לעברם".

עם חבר השופטים נמנים: אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום; שני גרשי, סמנכ"ל קראייטיב גיתם BBDO; טל רביב, סמנכ"ל קראייטיב מקאן-אריקסון; טל ריבן, סמנכ"ל קראייטיב אדלר-חומסקי & ורשבסקי; בן סבר, סמנכ"ל קריאייטיב גליקמן-נטלר-סמסונוב; יורם לוי, שותף וסמנכל קראייטיב ברוקנר-נטע-יער; ארז מיטל, סמנכ"ל קראייטיב לעומק התודעה; נדב פרסמן, סמנכ"ל קראייטיב באומן-בר-ריבנאי; וענת ביין-לובוביץ', כתבת הפרסום של "גלובס".

הדס ליבר / צילום: תמר מצפי

יגאל בראון / צילום: תמר מצפי

נעמה דוד / צילום:תמר מצפי

יואב סביוני / צילום: תמר מצפי

עוד כתבות

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

נעילה ירוקה בוול סטריט; טסלה קפצה ביותר מ-15%

השקל התחזק במעל 1% מול הדולר, 3.76 שקלים ● טסלה סיימה את יום המסחר בזינוק של 15.3%, אפל הוסיפה 2.5%, גוגל צנחה ב-3.3% ובורסת הקריפטו קוינבייס איבדה 7.8% ● שטף הדוחות בוול סטריט ימשך השבוע, אמזון תדווח בשלישי, אפל בחמישי ● לפי הוול סטריט ג'ורנל, יועצי טראמפ מנסחים הצעות חוק להגבלת עצמאות הבנק המרכזי ● ברביעי החלטת הריבית של הפדרל ריזרב, בשישי דוח התעסוקה החודשי

הנוף הנשקף מהררית / צילום: ליבי לוי

נסעתם לגליל בחג? אתם חייבים לעצור ביישוב הזה לחוויה תאילנדית אמיתית

קפה שהוא גם גלריה, מופע מוזיקלי של ערפול חושים, מעדנייה משובחת ושופינג ברוח האנתרופוסופיה ● ביקור ביישוב הררית, שמרגיש כמו יקום מקביל

בתים בטקסס. צילומי לווין ורחפנים הפכו לנשק בידי חברות הביטוח / צילום: Shutterstock

חברות הביטוח האמריקאיות מרגלות אחרי בתים מהשמיים

חברות בארה"ב משתמשות ברחפנים כדי לבדוק גגות או לזהות פסולת חצר וטרמפולינות שלא הצהירו עליהן

נתן חץ / צילום: תמר מצפי

אלוני חץ רושמת עוד הפסדי שיערוך של 400 מיליון שקל

בשנה וחצי האחרונות מניית אלוני חץ איבדה כ-60% מערכה, כשהחברה רושמת הפסדי שיערוך של יותר מ-3 מיליארד שקל

ההפגנה בתל אביב הערב / צילום: יעל גדות

שני לוחמים נפלו ברצועת עזה; אלפי מפגינים בת"א בעד עסקת חטופים

רס"ר במיל' עידו אביב ורס"ר במיל' קאלקידן מהרי נפלו בקרב במרכז רצועת עזה ● משפחותיהם של החטופים קית' סיגל ועמרי מירן קיימו מסיבת עיתונאים בעקבות אות החיים שהתקבל מהשניים בימים האחרונים • דיווח: "ישראל מסכימה לשחרור 33 חטופים", בריטניה: "המתווה יכלול 40 ימי הפוגה" • בלינקן: "העבודה על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לסעודיה קרובה מאוד לסיום" • עדכונים בולטים

רואי סויסה / צילום: תמונה פרטית

המשקיע הזה ראה עשר דירות יד שנייה, ובסוף מבצע אחד שינה את התמונה

רואי סויסה קנה דירה חדשה מקבלן בבת ים ואז מכר אותה לפני שתכנן, כדי להשיג עסקה טובה יותר: "לקחתי בחשבון שאולי אצטרך להחזיק את שתיהן לתקופה מסוימת" ● האזינו

צבי יחזקאלי / צילום: רן יחזקאל, ויקימדיה

"שליחות חדשה": צבי יחזקאלי עוזב את רשת 13 ומצטרף ל-i24NEWS

יחזקאלי, ראש דסק הערבים של חדשות 13, עוזב את ערוץ רשת 13 ומצטרף לערוץ החדשות של i24NEWS כפרשן בכיר ומגיש תוכנית מרכזית ● "הטבח הנורא ב-7 באוקטובר הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי"

עוד עלייה במחירי הדלק / צילום: איל יצהר

מתקרב ל-8 שקלים לליטר: מחיר הדלק יעלה בחצות

הדלק שוב מתייקר ומתקרב לשיא כל הזמנים: 7.90 שקלים לליטר - עלייה של 18 אגורות לעומת מחירו באפריל ● במצטבר, מתחילת שנת 2024 עלה מחיר ליטר בנזין ב-96 אגורות ● מעבר לתנודות במחירי הנפט ושער הדולר, סיבה נוספת לקפיצת המחירים היא החלטת שר האוצר סמוטריץ' להחזיר את מס הבלו על הדלק לרמתו המלאה

הבורסה בפרנקפורט / צילום: Reuters

מגמה מעורבת באירופה; התמ"ג בגוש האירו הפתיע לחיוב

הניקיי קפץ ב-1.2% ● בקרן המטבע הבינלאומית העלו את תחזיות הצמיחה באסיה ● האינפלציה בגוש האירו עלתה ב-2.4% באפריל, בהתאם לצפי ● מחר תתפרסם בארה"ב החלטת הריבית של הפד; השוק מתמחר התחלת הורדות ריבית רק בספטמבר ● עונת הדוחות בארה"ב תופסת תאוצה: אמזון ואפל יפרסמו השבוע את תוצאותיהן יחד עם חברות שבבים בולטות

אילוסטרציה: Shutterstock

ביהמ"ש משרטט את גבולות אחריות המתווך לספק מידע ללקוחו

האם מתווך יכול להסתפק בנתונים שנמסרו לו ע"י המוכרים - או שעליו לקיים בדיקות עצמאיות לגבי מצב הנכס?

שרגא ברוש / צילום: תמר מצפי

המדינה מערערת על העונש שהוטל על שרגא ברוש בפרשת הזיוף ועבירות המס

המדינה מבקשת להטיל 24 עד 40 חודשי מאסר בפועל על נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר שרגא ברוש, במקום 14 חודשי המאסר שהוטלו עליו בעקבות הרשעתו בעבירות מס ומרמה

מוחים פרו פלסטינים באוניברסיטת קולומביה משתלטים על בניין המילטון שבתוך הקמפוס, היום / צילום: Reuters, Caitlin Ochs

מהומות, התנכלות לישראלים וגדודי חיילים: כך נראות המחאות באוניברסיטאות בארה"ב

המהומות בקמפוסים בארה"ב: קולומביה החלה להשעות סטודנטים ואלה פרצו לבניין והתבצרו בו ● קבוצה של סטודנטים יהודים בקולומביה החלה בגיבוש תביעה ייצוגית נגד האוניברסיטה ● במקביל: ישראלית נבחרה לראש אגודת הסטודנטים בקולומביה

מפגין מניף שלט עם ''מהפכת אינתיפאדה'' בוושינגטון. תמיכות מפורשות באלימות / צילום: Associated Press, Lindsey Wasson

"אינתיפאדה עולמית" מתפשטת בקמפוסים של ארה"ב, אבל היא עשויה לחזק דווקא את הימין

זה מה שקרה למחאות הענק נגד מלחמת וייטנאם ולמרד הסטודנטים בצרפת לפני 60 שנה ● התנועה הנוכחית מעתיקה בהצלחה גוברת את דפוסי הפעולה של המאבק נגד אפרטהייד לפני 40 שנה ● ישראל הופכת למנוף של שינוי

טל בסכס, פרויקטור מרכז השליטה האזרחי / צילום: רמי זרנגר-יח''צ החברה למתנ''סים

הפרויקטור שלא היה בראיון ראשון: "לא באתי לחמם כיסא"

טל בסכס מונה בסוף אוקטובר לפרויקטור שתפקידו "לתדרך בכל הנוגע לניהול האזרחי של המלחמה" ● אלא שאינטרסים פוליטיים רחשו בשטח, יותר מדי גופים היו מעורבים, ומהדיבורים על תקציב של 15 מיליארד שקל לא נשאר דבר ● בראיון לגלובס הוא מדבר על היכולת להשפיע כמנכ"ל החברה למתנ"סים, ומפתיע: "אם קוראים לי שוב - אני מתייצב"

תוכנית דירה. האם ניתן לקיים הליך תכנוני ללא הסכמה קניינית? / צילום: Shutterstock

האם ניתן לקיים הליך תכנוני ללא הסכמה קניינית?

תושבים בתל אביב שביקשו להוסיף ממ"ד לדירתם נתקלו בהתנגדות של השכנים, שטענו כי הדבר יפגע בהמשך בהליך התחדשות עירונית ● מה קבעה ועדת הערר?

זירת הפיגוע סמוך לשער הפרחים / צילום: דוברות מד''א

שני פיגועים - בהפרש של דקות: שני לוחמי מג"ב נפצעו

המגעים לעסקה: ישראל עדיין ממתינה לתשובת חמאס; הבית הלבן: הנשיא ביידן ונשיא מצרים א-סיסי דנו בעסקה. ארה"ב, מצרים וקטאר יפעלו להבטחת תנאיה • דיווח: "ישראל מסכימה לשחרור 33 חטופים", בריטניה: "המתווה יכלול 40 ימי הפוגה" • צבא ארה"ב מציג: תמונות מהקמת הרציף ההומניטרי בים התיכון סמוך לרצועת עזה • כל העדכונים 

חזירי בר בחיפה / צילום: Ronen Zvulun

כך מתכנן ראש העיר להתמודד עם התופעה שהכי מטרידה את החיפאים

סוגיית החזירים מעסיקה את תושבי העיר מזה יותר מעשור, ובעוד שראש העיר החדש־ישן אמר שיטפל בה ביד נחושה, דרכי ההתמודדות המתגבשים לא עבדו בעבר ● פרופ' אורי שייניס, מומחה לחקר מינים פולשים, מסביר: "לנסות להתמודד עם החזירים ללא מחקר, זה כמו לנסות להתמודד עם הקורונה ללא מחקר"

בורסת ת''א זינקה / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

מגמה ירוקה בבורסה המקומית; מדד ת"א ביומד מזנק בכ-2%

מדד ת"א 35 קופץ ב-1.3% ● השקל מזנק מול המטבעות הזרים ברקע המגעים לעסקת החטופים ● מחר תתפרסם בארה"ב החלטת הריבית של הפד; השוק מתמחר התחלת הורדות ריבית רק בספטמבר ● עונת הדוחות בארה"ב תופסת תאוצה: אמזון ואפל יפרסמו השבוע את תוצאותיהן יחד עם חברות שבבים בולטות

צילומים: מארק ישראל סלם (הג'רוזלם פוסט), Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

המתיחות בין טורקיה לישראל והשחקנית המפתיעה שתשנה את כללי המשחק

הגבלת הייצוא מטורקיה מוסיפה אש למדורת היחסים שלה מול ישראל ● עם נשיא שמקורב הן לנתניהו והן לארדואן, ייתכן כי הפתרון למשבר טמון באזרבייג'ן ● ישראל היא ספקית אמל"ח קריטית לאזרבייג'ן, שמצידה מספקת לנו נפט, ואילו הדבר האחרון שירצה ארדואן הוא לפגוע באינטרסים של ידידו הקרוב ● גלובס נכנס מאחורי הקלעים של היחסים המתוחים

בנק אוף אמריקה / צילום: Shutterstock, Tero Vesalainen

השקל יטוס, הריבית תרד ומה יקרה לאינפלציה? התחזית האופטימית של בנק אוף אמריקה לישראל

בנק ההשקעות הוציא בחג תחזית אופטימית לכלכלה הישראלית: הצמיחה ב-2024 תעמוד על 2.4%, לעומת צפי של 2% מצד בנק ישראל ותחזית לצמיחה כמעט אפסית של S&P ● במידה וחוסר הוודאות יתפוגג, מעריכים בבנק כי השקל יכול להתחזק ולהגיע לשער של 3.5 שקלים לדולר