הטיפ היומי: מניה בבורסת לונדון עם פוטנציאל זינוק של 51%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליץ על מניית חברת Foxtons ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 4 פאונד

חברת Foxtons / צילום: רויטרס
חברת Foxtons / צילום: רויטרס

חברת Foxtons נסחרת בבורסה של לונדון (סימול: FOXT:LN) ושווי השוק שלה הוא כ-750 מיליון פאונד. פוקסטונס, הממוקמת בלונדון, היא סוכנות נדל"ן, שפעילה באמצעות 44 סניפים, ומתכננת להגדיל את מספר סניפיה בעוד כ-60. אנו מעריכים שכיום מהווים סניפי החברה כ-1% משוק סוכנויות הנדל"ן הלונדוני.

אנו מוסיפים את מניית פוקסטונס לרשימת המניות הקטנות-בינוניות המומלצות שלנו. אנו רואים במניה הזדמנות השקעה משכנעת, וזאת על בסיס השווי הנוכחי שבו היא נסחרת, כמו גם הצמיחה המבנית והחזרי ההון שלה. בין השנים 2014 ל-2018, אנחנו מעריכים שפוקסטונס תכפיל את רשת הסניפים שלה, הרווח הנקי שלה למניה יגדל בשיעור שנתי ממוצע של 23% והיא תחלק דיבידנד בהיקף ששווה לכ-43% משווי השוק שלה, תוך שמירה על מאזן חיובי לאורך כל הדרך.

סוכנויות נדל"ן פועלת בשוק שעלול להיות מחזורי, אך אנו סבורים שהצמיחה המבנית של פוקסטונס אטרקטיבית. פוקסטונס מחזיקה רק בכ-1% משוק סוכנויות הנדל"ן של לונדון, ואנו מאמינים שהיא תוכל להכפיל זאת תוך 5 שנים ולשלש תוך 10 שנים. אפילו אם נניח צמיחה אפסית במחיר ובהיקפי הפעילויות בלונדון בשנים 2015-2018, אנחנו סבורים שפוקסטונס תוכל לצמוח ב-16% בשנה ברווח הנקי למניה, ב-7% בתשואת הדיבידנד, ותוכל גם לממן את ההתרחבות ללא צורך בגיוס חוב, כתוצאה מהצמיחה שתגיע מהסניפים החדשים שייפתחו.

הקטליזטור הקרוב למניה יהיה פרסום הדוחות הכספיים לסיכום המחצית הראשונה של השנה, ב-27 באוגוסט.

מניית פוקסטונס נסחרת כיום במכפיל 14 לרווח החזוי ב-2015 ובמכפיל 11 לרווח החזוי ב-2016, כאשר לוקחים בחשבון את תשואת הדיבידנד הצפויה. אנו מפחיתים את מחיר היעד למניה, מ-4.3 פאונד ל-4 פאונד - מחיר היעד החדש עדיין משקף פרמיה מכובדת של 51% על מחיר השוק. ההמלצה נשארת ללא שינוי - "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם