רייטינג שבועי: יותר ממיליון צופים במהדורות המורחבות של חדשות 2

ערוץ 10 רושם מספר שיאים משלו - בתוכנית "המגזין" של אושרת קוטלר, במהדורת החדשות המרכזית ואף בתוכניות הבוקר והלילה

חדשות 2 / צילום מסך
חדשות 2 / צילום מסך

מבצע "צוק איתן" ממשיך להדביק את הצופים אל המסך, כאשר התוכנית היחידה שמצליחה להסיט את תשומת-הלב מהחדשות היא "האח הגדול". יותר ממיליון צופים בממוצע ראו בשבוע החולף מדי ערב את מהדורת הערב המורחבת של חדשות 2, וזו זכתה לנתוני צפייה של 35.6% בקרב משקי-בית יהודיים.

המשדר של מוצאי שבת, שעסק בהפסקת האש, הגיע ל-28% צפייה ו-832 אלף צופים.

במקביל רשמו חדשות 10 כמה וכמה שיאים משלהם גם בשבוע החולף. התוכנית "המגזין" עם אושרת קוטלר עמדה על רייטינג שיא של 13.7% במוצ"ש האחרון, והמהדורה המרכזית של הערוץ, בהובלת תמר איש-שלום, עמדה בממוצע השבועי על 14.3% צפייה במשקי-בית יהודיים.

נתונים גבוהים רשמה גם תוכנית הבוקר של ערוץ 10 עם אורלי וילנאי וגיא מרוז, שנגעה כמעט במתחרותיה בערוץ 2 (7.3% ביום שישי), ושיאי צפייה נשברו גם ל"לילה כלכלי" (8.4%), שרשמה שיא של יותר משנתיים.

"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת - כמעט התוכנית היחידה שנמצאת על המסך - רשמה ביום רביעי 34.4%, ואילו במוצ"ש היא נחלשה מעט ל-32.8% ו-974 אלף צופים.

"המעגל" עם דן שילון היא התוכנית היחידה בטבלה של הזכיינית רשת, והיא רושמת 24.5%.

תוכנית הבכורה של איל קיציס, "תוכנית קיציס", שהושקה ביום שישי בערב בשידורי קשת, רשמה 22.4% רייטינג ו-689 אלף צופים.

יש לציין לחיוב את ההחלטה של קשת, דווקא בימים אלה, לא רק להמשיך בסדר יומה הכמעט רגיל, למרות ההפסדים העצומים של עונה זו של "האח הגדול" בשל בריחת המפרסמים, אלא אף להשיק תוכנית חדשה.

השקת "תוכנית קיציס" הייתה השקת תוכנית הפריים הגבוהה ביותר בערוץ 2 ביום שישי בשנה וחצי האחרונות, אחרי "ארץ נהדרת".

רייטינג
 רייטינג