פלאפון תשיק נדידה בדור הרביעי לקראת החגים

הסכם הנדידה יאפשר ללקוחות פלאפון נדידת דאטה בדור הרביעי מול עשרות מפעילים סלולריים ברחבי העולם, כאשר במקביל נדידה נכנסת בארץ על גבי רשת הדור הרביעי של פלאפון למנויי המפעילים הסלולריים מרחבי העולם

גיל שרון / צילום: יונתן בלום
גיל שרון / צילום: יונתן בלום

חברת פלאפון חתמה היום (ה') על הסכם לאספקת שירותי נדידה בדור הרביעי עם חברת SAP Mobile Services, חברת בת של ענקית התוכנה SAP העולמית, כך נודע ל"גלובס".

הסכם הנדידה יאפשר ללקוחות פלאפון נדידת דאטה בדור הרביעי מול עשרות מפעילים סלולריים ברחבי העולם, כאשר במקביל נדידה נכנסת בארץ על גבי רשת הדור הרביעי של פלאפון למנויי המפעילים הסלולריים מרחבי העולם.

עדי שלח, מנהלת קשרי מפעילים בפלאפון, מסרה כי החברה נערכת לאספקת שירותי גלישה בדור הרביעי ללקוחותיה גם בחו״ל. לדבריה בתוך חודש יוכלו לקוחותיה ליהנות משירותי נדידה במספר מדינות מרכזיות בהן ארה"ב, בריטניה, בלגיה, שוויץ, רוסיה, אוסטרליה, יפן והונג קונג ועוד. תוך מספר שבועות תורחב פרישת המדינות למדינות נוספות בעולם. "בימים אלו נערכות הבדיקות הטכנולוגיות, תוך תיאום השקת השירות עם המפעילות הגדולות בעולם", לדבריה.

בתחילת השבוע השיקה פלאפון את רשת הדור הרביעי שלה High Speed 4G לאחר שקיבלה אישור הפעלה ממשרד התקשורת, המתיר לה אספקת שירותי דור רביעי בטכנולוגיית LTE, באמצעות הקצאה זמנית של רצועת תדר 1800 ברוחב 5 מגה הרץ, בדומה למתחרות.