רוקדים בין הדורות: פסטיבל אינטימדנס בתיאטרון תמונע

פסטיבל אינטימדנס בתיאטרון תמונע מפגיש יוצרים ויצירות משנות ה-90 ועד היום

פסטיבל המחול "אינטימדאנס", שייפתח הערב ויימשך עד 10.8, עוסק באפשרות להציג מול קהל ולהישאר בתחום האינטימי, לעבוד בקנה-מידה קטן, אך עדיין להתריס, להותיר רושם ולהשפיע. השנה מפגיש הפסטיבל דורות שונים של יוצרי מחול ישראליים, ומבקש להתבונן ולשאול מה מעסיק את היוצרים - ומה השתנה לאורך השנים.

"ב-4-5 השנים האחרונות מנסה המחול בארץ לחשוב על עצמו מחדש ולהגדיר באופן שונה את תפקידו ואת מקומו בהיסטוריה של החברה, תרבות, פוליטיקה המקומית. המחול בוחן את כיווניו החדשים כתחום מידע ומחקר, את חיי הסטודיו ואופני היצירה עצמם וכמובן גם את צורותיו ותכניו הבימתיים. בתוך מצב זה, מעניין לראות את המחול כמראה של החברה והתקופה שבה הוא פועל, את עיסוקה וחייה", כותבים המנהלים האמנותיים של הפסטיבל, נאוה צוקרמן, יאיר ורדי ורותם תש"ח.

מפגש הדורות יתקיים בין יוצרי מחול משנות ה-90 ועד היום, מתוך כוונה לנסות לראות את קשת הנושאים שמהם שואבים היוצרים את השראתם ועליהם הם מגיבים.

מופעי הפסטיבל מקובצים ב-5 "מפגשי דורות", שיוצגו ב-7-10 באוגוסט בתיאטרון תמונע. מחיר כרטיס: 65 שקל, כרטיס משולב לשתי תוכניות ויותר: 50 שקל. לתוכנית. 03-5611211