יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לאורי יוגב: בגללך הנמל יתמוטט

אבינועם שושן ליוגב: "אתה תישא באחריות" ■ טוען כי משרות ניהול לא מאוישות בגלל מחלוקת בין יוגב לשר התחבורה ישראל כץ, וקורא למינוי מנהלים מקצועיים ולא מקורבים לפוליטיקאים - בנמל בו עובדים רבים הם בכלל קרובי משפחה

אבינועם שושן / צלם רוני שיצר
אבינועם שושן / צלם רוני שיצר

אבינועם שושן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד המחליף את אלון חסן, שיגר מכתב מאיים למנהל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב ומסר לו כי אם "שיתוק" הנמל יימשך - "אתה תישא באחריות".

את המכתב פותח שושן בתיאור מה שהוא מכנה "מתקפה מכוונת ומכוערת כלפי עובדי נמל אשדוד, הן בתקשורת, והן ע"י הפעולות של הרגולטור", שאירעה בשנתיים האחרונות לדבריו. "ידוע וברור לכלל שהתקפות מיועדות על מנת להכשיר את הקרקע לפעולות חד-צדדיות מצד המדינה, באמצעות הרגולטור". שושן התייחס למכרז הנמלים החדשים שיוקמו בסמוך לנמלים הקיימים באשדוד וחיפה.

שושן טוען כי היעדרם של מנכ"ל ויו"ר קבוע, לצד סמנכ"ל משאבי אנוש ורמ"ח תפעול, גורם לשיתוק בנמל אשדוד בחודשים האחרונים.

"מהיכרות המערכת, אני מבין שהמצב עלול לקחת עוד זמן רב, גם בגלל מלחמות פוליטיות בינך לבין שר התחבורה וגם בגלל הסחבת המכוונת בה אתה נוקט על מנת שהנמל יתמוטט", טוען שושן. "דע לך, אתה תישא בכל האחריות על כל הנזקים שנגרמים וייגרמו כתוצאה מהסחבת ומשיתוק המערכת מזה זמן רב. לא ייתכן שהוויכוח בינך לבין שר התחבורה יפגע בשער הכלכלי של מדינת ישראל".

שושן, דמות מוכרת מאוד בנמל אשדוד בו מועסקים לא מעט קרובי משפחה ומכרים של עובדים, כתב ליוגב כי "כולי תקווה, שתפעל במהרה לייצב את המערכת, באיוש המשרות הבכירות, ע"י אנשים ראויים מבחינת כישוריהם המקצועיים, ולא ע"י קרבה פוליטית כזו או אחרת למי מהשרים".