ההמלצות החמות: 4 מניות ביוטק שעשויות לזנק עד כ-70%

באתר " 24/7WALL STREET" ערכו רשימה של 4 מניות ביוטק צעירות שזכו להמלצות ומחירי יעד אטרקטיבים מאוד ע"י אנליסטים בדויטשה בנק וג'יי.פי מורגן

ביוטכנולוגיה / צלם: Darren Baker/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
ביוטכנולוגיה / צלם: Darren Baker/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

סקטור הביוטק הוא אחד הסקטורים החמים ביותר בוול סטריט השנה. אפילו הרמיזות של יו"ר הפד ג'נט יילן לאחרונה על בועה בשווקים לא הצליחו למתן את הסנטימנט החיובי בסקטור. באתר " 24/7WALL STREET" ערכו רשימה של 4 מניות ביוטק חדשות שזכו להמלצות ומחירי יעד אטרקטיבים מאוד ע"י אנליסטים בדויטשה בנק וג'יי.פי מורגן.

■ Alnylam Pharmaceuticals Inc (סימול: ALNY) - החברה עוסקת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות המבוססות על RNA interference. האנליסטים בדויטשה בנק מציינים כי לחברה קיים מאגר של 125 פטנטים והרבעון הרביעי עשוי להיות "בוננזה" אמיתית מאחר והיא צפויה לפרסם מידע רב לגבי התרופות שהיא מפתחת. הם מעניקים לה מחיר יעד עצום של 108 דולר, קרי יותר מ-65% מהמחיר שבו נסחרת המניה כיום.

Amicus Therapeutics Inc - (סימול: FOLD) - אנליסטים בג'יי.פי מורגן ובחברות אחרות אופטימיים מאוד לגבי תוצאות ניסוי Phase 3 שהחברה תפרסם בקרוב לגבי תרופת ה-Amigal. רבים מעריכים כי הסבירות שהתרופה תאושר הן ע"י הרשויות באירופה והן בארה"ב עומדת על כ-75%. בג'יי.פ מורגן העניקו למניית החברה מחיר יעד המשקף אפסייד של כ-70% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.

BioCryst Pharmaceuticals (סימול: BCRX) - עוסקת בפיתוח מולקולות ייחודיות אך היא עדין רחוקה מפיתוח מוצר סופי. עם זאת יש לה בצנרת מספר מוצרים שהיא משווקת שעשויות לעניין חברות פארמה גדולות. אנליסטים בג'יי.פי מורגן העניקו למניית החברה המלצת Overweight ומחיר יעד חזק של 20 דולר, קרי, פוטנציאל לאפסייד של כ- 45%.

Neurocrine Biosciences Inc - (סימול: NBIX) - לאחרונה החברה פרסמה תוצאות חיוביות לגבי ניסויים Phase 3 בתרופת ה-Elagolix שהיא מפתחת ביחד עם חברת AbbVie. התוצאות האחרונות של הניסויים צפויות להתקבל בסוף השנה או בתחילת 2015. בדויטשה בנק העניקו לחברה המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 25 דולר, כ-67% מעל המחיר שבו נסחרת המניה כיום.

חשוב לציין שארבעת המניות הללו תנודתיות מאוד ומיועדות לחובבי סיכון. מעבר לכך, הביצועים העתידיים של מניות אלו תלויות בתוצאות הניסויים בתרופות ששהחברות מפתחות.