אינטל והראפר "50 סנט" יפתחו אוזניות ביומטריות

אחרי שאפל רכשה את חברת האודיו ביטס של הראפר והמפיק ד"ר דריי, מגיעה אינטל ומציגה שת"פ עם ראפר אחר המחזיק בבעלותו את חברת האוזניות SMS Audio ■ באוזניות יהיה חיישן אופטי מובנה המודד ברציפות את קצב הלב

אחרי שאפל רכשה את חברת האודיו ביטס של הראפר והמפיק ד"ר דריי ב-3 מיליארד דולר, מגיעה אינטל ומציגה שת"פ עם ראפר אחר - "50 סנט", המחזיק בבעלותו את חברת האוזניות SMS Audio.

שיתוף הפעולה בין אינטל ל-SMS נוצר לצורך פיתוח של אוזניות ביומטריות מבוססות טכנולוגית אינטל המסייעות לחובבי ריצה. הפיתוח החדש יהיה אחד ממוצרי המיחשוב הלביש הראשונים מבית היוצר של קבוצת המכשירים המיוחדים של אינטל (New Device Group), בניהולו של מייק בל.

אוזניות SMS Audio BioSport In-Ear יציעו יכולות ביומטריות באמצעות חיישן אופטי מובנה המודד ברציפות את קצב הלב הן במהלך אימון והן במצב רגיעה, ומבצע תיקון דינאמי של המדידה לביטול השפעה של רעשי רקע הנגרמים כתוצאה מתנועות הגוף או מהאור בסביבה.

השילוב של מדי דופק בתוך האוזניות הוא לא דבר חדש וחברות כמו מוטורולה ו-LG כבר הציגו מוצרים דומים בעבר. הרעיון במוצרים מהסוג הזה, הוא היכולת להיפטר מרוצעת דופק אותה צריך ללבוש מסביב לחזה במהלך הריצה. האוזניות עמידות למים והן יודעת להסתנכרן עם אפליקציית הריצה RunKeeper.

"בעזרת SMS Audio, נשווק אוזניות שמונעות את אי-הנוחות שנוצרת מהצורך להשתמש במספר אביזרים, ומאפשרות שימוש באביזר כושר מעוצב אחד, המספק איכות שמע גבוהה וגם חוויית אימון יוצאת דופן" אומר מייקל בל, סמנכ"ל באינטל ומנכ"ל חטיבת New Devices Group.