מנהלת שירות הלקוחות בשופרסל טענה: שניים זה לא זוג

לקוח שופרסל טוען כי בסניף הרשת היה מבצע של שתי יחידות חטיף דגנים פיטנס ב-25 שקל, אך המחיר שהופיע בקופה היה 33 שקל; הלקוח ניגש למנהלת השירות בסניף כדי שזו תפתור את העניין, אך זו טענה בפניו כי "שניים זה לא זוג"

סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי

השפה העברית אולי קשה, אבל מפתיע לגלות שברשת שופרסל עדיין לא למדו ששניים זה גם אומר זוג.

לקוח בשם אלכס פרסם השבוע בפייסבוק מקרה מוזר, בו על המדף בסניף שופרסל מתקיים מבצע של שתי יחידות חטיף דגנים פיטנס ב-25 שקל. אלכס הגיע לקופה והיה מעוניין ליהנות מהמבצע, אך המחיר שהופיע בקופה היה שונה - 33 שקל.

אלכס ניגש למנהלת השירות בסניף כדי שזו תפתור את העניין, אך זו טענה בפניו כי "שניים זה לא זוג", וכי החבילה שהוא הביא זה זוג אחד.

הסיפור לא נגמר כאן: מנהלת השירות טענה כי שניים זה בודדים, והלקוח אלכס אמר שהוא חשב ששניים זה זוג. "אלה ארוזים ביחד, ולכן זה מוצר אחר, וזה לא במבצע" אמרה מנהלת שירות הלקוחות והוסיפה: "אתה לא רואה שזה ברקוד אחר?". בתגובה אמר אלכס שיש שלט מתחת למוצר.

בסופו של דבר מנהלת השירות הציעה ללקוח לקנות שני מוצרים בודדים ולקבל החזר, כאשר לדבריו היא פתחה את האריזה וטענה כי עכשיו מדובר בשניים.

משופרסל נמסר בתגובה: "אנו בודקים את הנושא. אם יימצא כי חלה טעות, אנו נדאג לתקנה לאלתר".

שניים זה לא זוג / מתוך פייסבוק
 שניים זה לא זוג / מתוך פייסבוק