גולן טלקום מציעה: "הכול כלול" גם בחו"ל ב-99 שקל לחודש

גולן מכניס לתוך החבילה של "הכול כלול" גם את הגלישה בחו"ל, שעלותה גבוהה במיוחד, וגם את השיחות מחו"ל לישראל ■ "בלי העזרה של התקשורת לא הייתה מתחוללת המהפכה הסלולרית - יש לנו היום 550 אלף לקוחות"

מיכאל גולן / צלם: תמר מצפי
מיכאל גולן / צלם: תמר מצפי

מיכאל גולן שוב מנסה לטלטל את שוק הסלולר: הפעם הוא מנסה לעשות זאת דרך התקפה שיווקית על אחד ה"בונקרים" הכבדים בשוק הסלולר - השיחות והגלישה בחו"ל.

בפעם הראשונה בישראל, מפעיל סלולרי מציע בחבילת "הכול כלול" שלו שיחות, הודעות וגלישה מחו"ל, ללא הגבלה, ב-99 שקל.

השירות של גולן טלקום כולל כרגע 16 מדינות ותקף ל-45 יום בשנה קלנדרית, כך שמי שיחרוג מהתוכנית ישלם על כך תוספת, שכרגע לא ברור מה היא.

‏המהלך של גולן מגיע בעיתוי טוב מבחינת החברה, בדיוק לקראת עונת החגים, כשהביקוש לטיסות לחו"ל נמצא בעיצומו.

במסיבת העיתונאים שערך היום (ג') גולן הוא הציג את התוכנית החדשה, אך לא לפני שסקר בהרחבה את פעילות החברה מאז שנכנסה לשוק ואת המהפכה שיצרה.

לדברי גולן, הרפורמה בשוק הסלולר הביאה לחיסכון של 5 מיליארד שקל, ואם השוק הקווי ייפתח לתחרות, יהיה אפשר להביא לחיסכון דומה, היות שמחירי הטריפל בישראל הם מהיקרים בעולם.

גולן אמר עוד כי ללא העזרה של התקשורת לא הייתה מתחוללת המהפכה הסלולרית. לדבריו, היום - 25 חודשים אחרי ההשקה - לחברת גולן טלקום יש 550 אלף לקוחות.

המדינות שבהן ניתן השירות הן אנגליה, צרפת, ספרד וטורקיה, שזמינות מיידית לשימוש; וכן הולנד, גרמניה, רומניה, הונגריה, צ'כיה, פורטוגל, איטליה, מלטה, ניו-זילנד, דרום אפריקה, אירלנד ויוון, שיהיו זמינות בזמן הקרוב. מהחבילה נעדרת ארה"ב ומדינות אסיה, אך גולן לא הסכים להתחייב כי ייכללו בחבילה.

שיחות מקומיות יידרשו תוספת תשלום. חבילת הגלישה כוללת 6 ג'יגה בסך-הכול, כלומר אם הלקוח ניצל את החבילה בחו"ל - החבילה בארץ תצומצם.

‏המנויים בחבילת גולן טלקום "הכול כלול" במחיר 99 שקל לחודש יקבלו את השירות אוטומטית. מנויים שנמצאים בחבילות מבצע יהיו זכאים לשירות אוטומטית בתום תקופת המבצע שבו הם נמצאים.

המעוניינים בכך יוכלו לעבור לתעריף הרגיל בסך 99 שקל גם לפני תום תקופת המבצע שבו הם נמצאים וליהנות מהחבילה המורחבת הכוללת את חו"ל, אך נזכיר כי שינוי מסלול בגולן כרוך בתשלום של 25 שקל. ‏‎‎‏

חבילת גולן טלקום "הכול כלול" ב-99 שקל לחודש

■ שיחות בארץ ללא הגבלה‏

■ ‏SMS ו-MMS‏ בארץ ללא הגבלה

■ ‏גלישה בארץ ובחו"ל עד GB 6‎‏ (לאחר מכן האטה)

‏‏‏■ 55 יעדים לשיחות בינלאומיות (ארה"ב וקנדה גם ניידים)

■ ‏שיחות מחו"ל לישראל ללא הגבלה‏

■ ‏SMS‏ מחו"ל לישראל ללא הגבלה

■ ‏קבלת שיחות ו‏-‏SMS‏ בחו"ל ללא הגבלה