בקרוב בת"א: תשלום על השכרת אופניים בסמארטפון

HopOn, שמפתחת פתרון סלולרי לתשלום בתחבורה ציבורית, תאפשר לרוכבי האופניים בת"א להשכיר זוג אופניים משירות "תל-אופן" ולשלם באמצעות הסלולר

חברת הסטארט-אפ HopOn, שמפתחת פתרון סלולרי לתשלום על נסיעות בתחבורה ציבורית, תאפשר לרוכבי האופניים בתל-אביב להשכיר זוג אופניים משירות "תל-אופן" ולשלם באמצעות הסלולר.

החברה חתמה על שיתוף-פעולה עם חברת FSM, שמפעילה את שירותי השכרת האופניים "תל-אופן" בתל-אביב. תוך שבועות ספורים יוכלו משתמשי אפליקציית HopOn לרכוש מנוי להשכרת אופניים ולשחרר את האופניים בלחיצת כפתור דרך הסמארטפון, ללא צורך בהגעה פיזית למכונה והמתנה בתור בתחנת ההשכרה.

במסגרת שיתוף-הפעולה ישווק גם כרטיס משולב לנסיעה באוטובוס ומנוי השכרת אופניים, כך שהמשתמשים יוכלו ליהנות מהנחה לזמן מוגבל של עד 30% ממחיר מנוי ההשכרה של "תל-אופן". כך, מי מבין משתמשי HopOn שישלמו על נסיעותיהם בקווים הנתמכים באמצעות האפליקציה, יוכלו במהלך 24 השעות שלאחר מכן להשתמש באופניים של "תל-אופן".

שירות התשלומים הסלולרי בתחבורה ציבורית של HopOn, שמבוסס על טכנולוגיה של זיהוי ותשלום באמצעות גלי קול, פועל היום במתכונת של פיילוט בקרב כ-1,000 משתמשים בחברות דן, קווים, מטרודן, סופרבוס, רמה והרכבת הקלה בירושלים.

בחודשים הקרובים צפוי השירות באוטובוסים לצאת משלב הפיילוט. שירות "תל-אופן" זמין כיום ב-180 תחנות ברחבי תל-אביב וצפוי להתרחב בהמשך לערים נוספות.

את חברת HopOn הקימו עופר סיני ודויד מזומן, והיא גייסה עד היום כ-700 אלף דולר ממשקיעים פרטיים ונמצאת בעיצומו של סבב גיוס נוסף.

לדברי עפר סלע, מנכ"ל FSM, "החיבור בין 'תל-אופן' ל-HopOn נראה לנו מאוד טבעי ונכון, מאחר שמדובר בשני מוצרים שמרחיבים את הנוחות לנוע בעיר".

דויד מזומן, ממייסדי HopOn, הוסיף כי "אנחנו נרגשים על הרחבת השירות ועל הבשורה המשמעותית שאנחנו מייצרים לכלל ציבור משתמשי התחבורה הציבורית בישראל".