שיא לאפל: מכרה יותר מ-4 מיליון מכשירי אייפון 6 ביממה

"הביקוש למכשירי האייפון החדשים עלה על ההיצע הראשוני", נכתב בהודעה שפרסמה ענקית הטכנולוגיה ■ ביום שישי הקרוב דגמי האייפון 6 יגיעו לחנויות של אפל בארה"ב

טים קוק אפל / צלם: רויטרס
טים קוק אפל / צלם: רויטרס

חברת אפל הודיעה היום (ב') כי קיבלה יותר מ-4 מיליון הזמנות מוקדמות למכשירי האייפון 6 ואייפון 6 פלוס ב-24 שעות, שיא חדש של מכירות עבור ענקית הטכנולוגיה.

"הביקוש למכשירי האייפון החדשים עלה על ההיצע הראשוני", נכתב בהודעה שפרסמה ענקית הטכנולוגיה. "בעוד שכמות משמעותית של מכשירים תשלח ללקוחות ביום שישי ובהמשך החודש, מכשירי אייפון רבים יישלחו ללקוחות בחודש אוקטובר".

ביום שישי הקרוב מכשירי האייפון יגיעו לחנויות של אפל ברחבי ארה"ב והמדינות הראשונות שבהן ישווקו המכשירים הנחשקים. נזכיר, בסוף השבוע הראשון של מכירת המכשירים הקודמים - האייפון 5 ו-5S, אפל הודיעה כי מכרה 9 מיליון מכשירים. מעניין יהיה לראות האם אפל תשבור גם את השיא הזה.

לפני כשבוע אפל חשפה שני מכשירי אייפון חדשים - האייפון 6 והאייפון 6 פלוס, שירות תשלום חדש בשם אפל Pay ואת השעון הדיגיטלי שלה, באירוע שהיא ערכה בסן פרנסיסקו.

האייפון 6 פלוס מגיע באיכות מסך של Full HD עם רזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים וצפיפות פיקסלים של 401ppi, דגם האייפון 6 מגיע עם רזולוציה קצת יותר נמוכה של 1334 על 750 פיקסלים וצפיפות פיקסלים של 326ppi.