לאחר ביטול העסקה: נציגי כלל ביו' נפגשו עם נציגי היפיריון

בפגישה שנערכה בסוף השבוע הציגו נציגי היפיריון בפני כת"ב מסמכים מסוימים התומכים בטענות היפיריון לגבי ההתנהלות הבלתי הולמת לכאורה של עובדים מסוימים באנדרומדה ויועץ חיצוני שלה למחקר

חברת כלל ביוטכנולוגיה הודיעה הבוקר (א') למשקיעיה, כי כחלק ממאמציה לאסוף מידע רב ככל האפשר בהמשך להודעת חברת היפריון מה-8 בספטמבר, היא פנתה אל היפיריון בדרישה לקבל את המסמכים והמידע אשר מבססים את טענותיה. בעקבות כך, נפגשו בסוף השבוע נציגי כת"ב עם נציגי חברת היפיריון בארצות הברית.

כזכור, היפיריון רכשה את חברת אנדרומדה מידיה של כת"ב בחודש יוני האחרון, לאחר מספר חודשים של בדיקות מקצועיות דקדקניות.

ב-8 בספטמבר פרסמה היפריון הודעה ולפיה היא מפסיקה את פיתוח התרופה לסוכרת נעורים של אנדרומדה הישראלית, חברה בת של כלל ביוטכנולוגיה . לטענת הייפריון היא ביטלה את הסכם הרכישה בעקבות גילוי רמאות חמורה של עובדי אנדרומדה. בעקבות ההודעה צנחה מניית כלל ביו בעשרות אחוזים והחברה הודיעה מספר ימים לאחר מכן כי היא מוחקת 506 מיליון שקל בגין ביטול המכירה.

בכל אופן, בפגישה שנערכה בסוף השבוע הציגו נציגי היפיריון בפני כת"ב מסמכים מסוימים התומכים בטענות היפיריון לגבי ההתנהלות הבלתי הולמת לכאורה של עובדים מסוימים באנדרומדה ויועץ חיצוני שלה למחקר.

בכת"ב מציינים כי בפני נציגי החברה לא הוצגו כל עדויות המצביעות על מעורבות או על ידיעה כלשהי של כת"ב או נושאי המשרה בה, אודות התנהלות בלתי הולמת לכאורה באנדרומדה.