ארמוזה פורמטס משיקה פורמט טלוויזיה עם ערוץ TF1 הצרפתי

הפורמט "The People's Choice", שיוצג ביריד מיפ, מוגדר כפורמט ש"מתרגם את חוויית הרשתות החברתיות לתוכנית טלוויזיה"

אבי ארמוזה / צילום: איל יצהר
אבי ארמוזה / צילום: איל יצהר

חברת ארמוזה פורמטס תפיץ ביריד מיפ, שייערך בעוד כשבוע בצרפת, פורמט פריים-טיים חדש שפותח יחד עם ערוץ TF1 הצרפתי.

הפורמט, "The People's Choice", מוגדר כשיתוף-פעולה אסטרטגי בין שתי החברות, אשר "מתרגם את חוויית הרשתות החברתיות לתוכנית טלוויזיה".

הפורמט מבקש לבחון עד כמה אנשים מכירים את רחשי ליבו של העם, כאשר בכל תוכנית מוצגות דילמות מעוררות מחשבה ומבדרות כמו: שבוע בלי להתרחץ או שבוע בלי סמארטפון? שלום עולמי או מיליון דולר?

הקהל בבית מצביע בשידור חי, והמשתתפים באולפן מתבקשים לנחש מה היא תשובתו. המשתתף שקולע במספר הפעמים הגדול ביותר לבחירת הקהל - מנצח.

"אם עד כה לקחו הצופים בבית חלק כמשפיעים על המתרחש בתוכניות טלוויזיה, עתה מתמקד הפורמט החדש בהם ובבחירותיהם כקולקטיב, והופך אותם ליוצרי תוכן", אומרים בארמוזה פורמטס. אחד המשתתפים יזכה בפרס כספי.

קבוצת המדיה TF1 היא אחת מהקבוצות הדומיננטיות בצרפת, וברשותה ערוצי ברודקסט וערוצים דיגיטליים. בבעלותה הערוץ המסחרי המוביל בצרפת, המשדר תכנים כגון "The Voice", "מאסטר שף" ו"רוקדים עם כוכבים".

פיליפ בלנד, סמנכ"ל ערוץ TF1 ונשיא TF1 הפקות, מסר כי "לפורמט החדש יש בסיס פשוט, כייפי וחדשני שיאחד משפחות סביב המרקע יותר מאי-פעם".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, אמר כי "כיום כל אחד בכל מקום הוא יוצר תוכן, ורצינו לשקף זאת".

בתוך כך, 11 תוכניות שהופצו על-ידי ארמוזה פורמטס עלו בקיץ האחרון לאוויר. בין היתר עלתה באוסטרליה הסדרה הישראלית "בני-ערובה". "החבילה", פורמט ישראלי ותיק שממשיך להיות משודר בעולם, הפך בחודש שעבר לפורמט הישראלי הראשון שעלה באפריקה, בטנזניה. באירלנד ובפינלנד עלו גרסאות של "מחוברים", וברוסיה עלתה עונה ראשונה לפורמט של ליאור לדרמן, "That's my house", שזכה אשתקד בתחרות הפורמטים "פורמג'יניישן" של ארמוזה ו"גלובס".