10 בזמרה

ההופעה של רד בנד טובה, אבל מפתיע שלזכיינית ערוץ 2 רשת יש חשק לשיר

"רד בנד בהופעה", יום ג' 22:30, ערוץ 2 רשת

כשראיתי את לוח השידורים של רשת להערב, לא יכולתי שלא להיזכר בבדיחה הישנה על האב שעובר בהשלמה על תעודת בנו שכולה "בלתי מספיק", אך כאשר הוא מגיע למקצוע הוותיק "זמרה" שלידו הציון "מצוין", הוא סוטר לבנו בחוזקה וזועף: "עם ציונים שכאלה, יש לך עוד חשק לשיר?". אם תרצו, להופעה שתשודר הערב יש את אותו המוטיב.

כמה מילים על ההופעה עצמה: היא טובה, אפילו טובה מאוד. נכון שמדובר ב"קאברים" ללהיטים ישנים, אבל ראשית - כנראה שזה מה שאנחנו באמת אוהבים, ושנית - הבובה, ממש כמו באנימציה (ע"ע "הסיפמסונים" או "איש משפחה"), ממש כמו במשלים של פעם שבהם החליפו חיות את האנשים, ובכן, הבובות הן אלה שמאפשרות ל"להקה" חופש שממנו לא היה נהנה שום זמר בשר ודם.

יצא לי לראות את ההופעה של "רד בנד", וההערצה שלה היא זוכה מקהל צעיר יחסית שלא "גדל" על הלהיטים שהיא ממחזרת, היא עניין שראוי אולי לסרט משל עצמו.

אז מה הקשר לאותה תעודה שכולה "בלתי מספיק"? ובכן, רק לא מזמן נתבשרנו כי רשת הקפיאה את הפקת העונה הבאה של "המופע של רד ודביר", תוכנית האירוח החביבה שבה אירחו סולן הלהקה, רד, והשחקן דביר בנדק דמויות מוכרות.

אותה "הקפאה" אירעה על רקע הירידה בהכנסות בעת "צוק איתן" (שעד עתה קשה אם מדובר בסיבה אמיתית או בתירוץ להקפאה רוחבית כמעט עד יוכרע גורל ערוצי הטלוויזיה השונים - אני הייתי מהמר על האפשרות השנייה).

לפיכך, ולמרות שההופעה היא כאמור טובה, מפתיע שלרשת יש עוד חשק לשיר.

* ציון: 8