הבורסה סגרה ביציבות; טבע עלתה ב-3.3%, כיל 2.5%

מחזור המסחר הסתכם בכ-962 מיליון שקל ■ על פי רוב האנליסטים בשוק, מחיר מניית כיל כעת מגלם את רוב ההשפעות הרעות של הדוח הסופי של ששינסקי 2

בנין הבורסה / צילום: תמר מצפי
בנין הבורסה / צילום: תמר מצפי

המסחר בבורסת תל אביב ננעל היום (ד') ביציבות עם נטייה לעליות ברקע עליות השערים החדות שנעלו אמש את המסחר בוול סטריט, יום המסחר הטוב ביותר מזה כשנה. הבורסות באירופה נסחרות היום בעליות קלות ובוול סטריט נפתח המסחר ביציבות. מחזור המסחר הסתכם בכ-962 מיליון שקל.

אחד הגורמים למגמה החיובית הניכרת אתמול בוול סטריט ובבורסות אירופה היה שמועה לפיה הבנק המרכזי האירופי ישיק כבר בחודש דצמבר תוכנית הרחבה כמותית בהיקף גדול יותר מכפי שהוערך עד כה. סוכנות בלומברג דיווחה גם כי הבנק המרכזי האירופי התערב אתמול במסחר ורכש אג"ח ממשלתיות של איטליה - לאחר שביצע רכישה דומה גם שלשום.

כמו כן, אפל תרמה למצב רוח בשוק כשדוחותיה הכספיים שלשום משכו אתמול את הנאסד"ק לעלייה חדה, לאחר שהחברה היכתה הן את תחזית ההכנסות והן את תחזית הרווח.

סקר מנהלי "הכסף הגדול" החצי שנתי של "בארונ'ס" - לחצו כאן

מניות במוקד

אלביט מערכות הודיעה הבוקר כי קיבלה מלקוח באסיה חוזים בהיקף של כ-85 מיליון דולר לביצוע פרויקט השבחת מטוסי F-5 ולאספקת מערכות אלקטרו-אופטיות ומערכות קשר.

UBS מעלים היום את מחיר היעד למניית עזריאלי קבוצה ל-132 שקל מ-117 שקל, ההמלצה נותרת על "נייטרלי".

מניית כיל הוסיפה לעמוד במוקד לאחר פרסום דוח ששניסקי 2 בתחילת השבוע. על פי רוב האנליסטים בשוק, מחיר המניה כעת, לאחר ההנפקה בוול סטריט, מגלם את רוב ההשפעות הרעות של הדוח.

אורקל חיסלה לאחרונה כ-40% ממניותיה בחברת הביומד הישראלית מזור רובוטיקה . הבורסה דיווחה כי אורקל, אחת מבעלי המניות הגדולה במזור, מכרה 2,520,184 ממניות החברה הישראלית, ונותרה עם החזקה של 3,788,378 מניות.

בריינסוויי הוסיפה לרכז עניין לאחר שהמניה נסחרה ביומיים האחרונים בתנודתיות חריפה. שלשום דיווחה החברה על חדירה לצרפת וכן על הכנסת הטיפול שלה תחת כיסוי ביטוחי בכמה מדינות בארה"ב.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]