500 אלף ש' מהטוטו להסכם שיווק עבור גביע המדינה בכדורסל

האיגוד החזיק בהסכם שיווק בסך 2 מיליון שקל עד העונה שעברה, אך הטוטו החליט בסופו של דבר להקטינו ל-500 אלף בלבד

מכבי ת"א זוכה בגביע המדינה בכדורסל 2014 / צלם: קובי געדון – לע"מ
מכבי ת"א זוכה בגביע המדינה בכדורסל 2014 / צלם: קובי געדון – לע"מ

אחרי שהטוטו החליט בחודש שעבר שלא לחדש את הסכם השיווק עם איגוד הכדורסל שעמד על 2 מיליון שקל בשנה, סוכם בין הצדדים על הסכם שיווק "מוקטן" לעונת 2014/15.

הסכום אותו יקבל איגוד הכדורסל יעמוד על 500 אלף שקל, וההסכם יכלול בתמורה רק את המיתוג של משחקי גביע המדינה גברים ונשים, ואלו יקראו העונה "גביע המדינה ווינר" ו"גביע המדינה ווינר נשים".

במסגרת ההסכם נקבע כי איגוד הכדורסל ימתג את השם ווינר באולמות רק במשחקי גביע המדינה שישודרו בטלוויזיה - 10 משחקים בסך הכל (7 משחקי גברים ו-3 נשים).

כזכור, איגוד הכדורסל החזיק בהסכם שיווק בסכום של 2 מיליון שקל עם הטוטו שכלל גם מיתוג במשחקי נבחרות ישראל. אלא שבהחלטת דירקטוריון הטוטו בחודש שעבר, הוחלט לבטל את ההסכם עם האיגוד, כמו גם הסכמים נוספים שבוטלו, בטענה של חוסר כדאיות כלכלית. ההסכם עם הכדורסל הוא לא היחיד שהוחזר: גם ההסכם עם הליגה לנשים בכדורסל שבוטל, הוחזר בסופו של דבר במתכונת מקוצצת.