10 שירותים ל"סופר עשירים" שאתם יכולים רק לחלום עליהם

החיים של המאיון העליון הרבה יותר נוחים וקלים - בואו לראות בדיוק עד כמה

מיליונרים עשירים עושר / צלם: רויטרס
מיליונרים עשירים עושר / צלם: רויטרס

המאיון העליון בעולם הגדול לא נהנה רק מבתים מהממים ומכוניות נוצצות, אלא גם ממגוון של שירותים שממש לא מוכרים להמון הרחב ושמורים בעיקר לעשירים. פוסט שעלה באתר רדיט חושף כמה מהם בהתבסס על תגובות הגולשים:

1. ביטוח - "אני לא מתכוון לביטוח בסגנון 'סליחה שאיבדת את רכושך בהוריקן, הנה צ'ק'... אני מתכוון לביטוח בסגנון: 'כל האזור הזה מוצף, ויש מהומות. אנחנו שולחים יחידת ימ"מ במסוק שתעביר את רכושך למקום מבטחים'".

2. אומנת לילה - "האם העשירה ישנה? האומנת תעיר אותה בזמנים קבועים בלילה כדי להניק, וכשההאכלה מסתיימת היא תרגיע את התינוק ותחזיר אותו לישון".

3. סוכן טיולים צמוד - "הוא מזמין טיסות, בתי-מלון ומארגן ויזות. הוא מטפל בכספים, ואם יש לכם בעיה, פשוט תתקשרו אליו - הוא יפתור את זה או יפוטר".

4. מעצבי עץ אשוח - "20 אלף דולר לעץ אשוח שייזרק לפח יום אחרי חג המולד".

5. קניינית אישית - "היא אחראית על המלתחה שלי, עוקבת אחרי הטרנדים העיצוביים ולוקחת לי מידות פעמיים בשנה. אני לא צריך לרדוף אחרי החייט".

6. ביקור רופא - "אנחנו יכולים לארגן צוות בית-חולים שלם עם כל הציוד אצלנו באחוזה. זה הטיפול האולטימטיבי".

7. אמריקן אקספרס פלטינום - "לא תאמינו כמה הטבות אפשר לקבל".

8. סוויטות פרטיות באירועים ציבוריים - "במדיסון סקוור גרדן, למשל, הסוויטה הפרטית היא חדר עם חלון ענק מקיר לקיר, ואתה מקבל גם גישה ללאונג' בו ניתן לפגוש את השחקנים".

9. מערכת Crestron - "דמוי אייפד ששולט בכל דבר - ממוזיקה בבית עד מערכת האזעקה".

10. משרד משפחתי - "יועץ פיננסי שמרכז את כל נושאי הכספים במשפחה - חשבונאות, השקעות, מסים, ביטוח, עורכי דין, תכנון פיננסי...".