בהילוך שני

משדרי הערב בטלוויזיה בצל הדרבי התל-אביבי בכדורגל

משדרי הערב בטלוויזיה בצל הדרבי התל-אביבי בכדורגל, יום ב' מ-21:00

יאיר גרבוז כתב פעם בספרו "תמיד פולני" שהפולנים אינם מאמינים באלוהים, אבל לעומת זאת מפחדים ממנו פחד מוות. את אותה אמירה אפשר להחיל על ערוצי הברודקאסט ומשדרי הספורט: מצד אחד הם (בעיקר ערוץ 2, ובעיקר קשת - רשת עוד חוטאת מדי פעם במשחק מהשלבים המתקדמים של הצ'מפיונס-ליג, ולערוץ 10 יש את מכבי ביורוליג), לא רוכשים זכויות שידור לאירועי ספורט, אך מצד שני מניסים הערב מפני הדרבי התל-אביבי בכדורגל את התוכניות הטובות שלהם.

בערוץ 2, אם לא הספיקה לכם פתיחת העונה אמש (א') של "בייבי בום" בערוץ המתחרה, תוכלו ליהנות מעוד שעתיים של צירי לידה עם פרק כפול של "9 חודשים".

בערוץ 10 דווקא הולכים על גורמה עם "כביש 90", שכמעט בא לי להתחיל ולשפוך עליה שוב את כל הסופרלטיבים ששפכתי בעבר - רק מה לעשות שמדובר בשידור חוזר של סדרה שצופי ערוץ 8 ראו כבר לפני כמה חודשים.

אז מלבד הסדרה המצוינת של מודי בר-און, מי שמחפש אקשן ספורטיבי ימצא אותו בדרבי התל-אביבי בכדורגל (21:00, ערוץ 1), משחק ש"על הנייר" אמור להיות בשליטה מוחלטת של הצד הצהוב, מה שאומר שרק לו יש כרגע מה להפסיד.

לעומת זאת, מי שיסתפק במחצית אחת של כדורגל או שירצה לנפוש מעט אחרי חשבון הנפש שבר-און מכריח אותנו לעשות, יוכל להתפרע עם "בדרך לחתונה עוצרים בלאס וגאס", ועוד עם הפרק הראשון והמוצלח ביותר בטרילוגיית ההבלים החביבה והמצחיקה מאוד הזאת, על 4 חברים שיוצאים לווגאס כדי לחגוג מסיבת רווקים לאחד מהם, ומוצאים את עצמם נסחפים עד אובדן חושים להרפתקאות מטורפות למדי. זה אמנם וולגרי, אבל גם מצחיק ומהנה, במיוחד כשמדובר בנקודת הזינוק של בראדלי קופר וזאק גליפיאנאקיס, שהפכו בזכותו לשחקנים מבוקשים.