מניית היום: מזנקת בכ-25% בעקבות שתי הודעות חיוביות

אלגומייזר דיווחה כי השיפור שהתקבל אצל לקוחות החברה בניהול הקמפיינים הפרסומיים שלהם גדל ב-23% עד 40% לאחר שעשו שימוש בתוכנה שלה ■ קיבלה פטור מגוגל - מהלך שיוביל לחיסכון שנתי מצטבר של כ-360,000 דולר

נועם בנד / צילום: דני בראדון
נועם בנד / צילום: דני בראדון

כארבעה חודשים לאחר שהשיקה את הגרסה הראשונה של תוכנת ה"אלגומייזר", מדווחת החברה על משוב חיובי מצד לקוחות החברה העושים שימוש במערכת. חברת אלגומייזר , חברת טכנולוגיה אינטרנטית המתמחה בפיתוח אלגוריתמים בתחום הפרסום הדיגיטלי, העניקה רישיונות שימוש בתוכנה ללקוחות שונים, בארץ ובחו"ל, כשימושי פיילוט ושימושים בתשלום.

מנתונים ראשונים שהצטברו בחברה לאחר מספר חודשים של שימוש של לקוחות החברה בתוכנה עולה כי השיפור שהתקבל אצל לקוחות החברה בניהול הקמפיינים הפרסומיים שלהם גדל בכ-23% עד 40% לעומת מקרים בהם הלקוחות לא עשו שימוש בתוכנה.

נתונים אלה מצטרפים לנתונים שקיבלו לקוחות אשר עושים שימוש במערכת "פרומודיטי", אשר רכישתה הושלמה על ידי החברה בחודש ינואר 2014, לפיהם דיווחו לקוחות אלו על שיפורים של עשרות אחוזים בתוצאות הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בהתאם לסוג השימוש והקמפיין.

בנוסף, פעלה החברה מול חברת גוגל לצורך קבלת אישור לדירוגה של החברה כ- Standard Access לשירותי ה-API אשר החברה מקבלת משרתיה של גוגל. השימוש ב-API נעשה לצורך התממשקותן של מערכותיה של אלגומייזר לשרתיה של גוגל, מהם שואבות מערכות אלגומייזר נתונים אודות הקמפיינים הפרסומיים של לקוחותיה של החברה וביצועיהם. וכן, מעבירה אלגומייזר נתונים לאופטימיזציה של הקמפיינים בגוגל בצורה אוטומטית.

באלגומייזר מציינים כי מערכות החברה מבצעות מאות מיליוני התקשרויות בשנה אל מול שרתי גוגל, והתקשרויות אלה, בדרך כלל, מחייבות תשלום לגוגל בהתאם. החברה קיבלה את דירוג ה- Standard Access מגוגל, אשר פוטר את החברה מלשלם עבור התקשרויות כאמור בין מערכות החברה לשרתי גוגל, ובכך לחסוך בהוצאות.

להערכת הנהלת החברה, קבלת הפטור מהווה חיסכון מיידי יומי של כ-1,000 דולר, וחיסכון שנתי מצטבר של כ-360,000 דולר בשנה.

נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר, ציין: "החברה ממשיכה להתקדם בקצב מהיר ומצרפת יותר ויותר לקוחות העושים שימוש בפתרונות המתקדמים של החברה. אני שמחים על התוצאות הטובות עליהן מדווחים לקוחותינו, כל קמפיין שנוסף לחברה, מאפשר להגדיל את הידע הנצבר באלגוריתם ותורם רבות להמשך שיכלול הטכנולוגיה. בנוסף, דירוג החברה החדש במערכות גוגל מהווה חיסכון משמעותי בהוצאות תפעול הקמפיינים".