בחירות 2015: זה מה שהפוליטיקאים עושים ברשת

נפתלי בנט ה"היפסטר" בתל-אביב, ישראל כץ מצטלם על רקע פרויקטים של משרד התחבורה ואבישי ברוורמן נפרד בפייסבוק

נפתלי בנט בקנטינה / מתוך הפייסבוק
נפתלי בנט בקנטינה / מתוך הפייסבוק

בנט היפסטר?

נפתלי בנט התחיל את מערכת הבחירות הנוכחית בשקט תקשורתי יחסי. מסביב מתרבים החישוקים, הפירודים, ההתחברויות ובעיקר היצרים, כמעט בכל המפלגות הגדולות. בנט סופר בשקט את המנדטים המובטחים בסקרים המחמיאים.

בינתיים הוא יכול לשקוד על קמפיין ההתפקדות למפלגת "הבית היהודי" שהוא עומד בראשה. לא סוד הוא שבנט מעוניין למגר את הקיצוניים במחנהו ושהוא מנסה לגייס קולות מתונים יותר, את הצעירים שנדלקו מהאור חדור המשימה שנדלק לו בעיניים ב"צוק איתן" תוך קריצה גדולה לתל-אביבים השמאלנים לכאורה. על הדרך הוא מתחפש להיפסטר (כמו שחושבים בהתנחלויות, כנראה, שנראה היפסטר), יושב במסעדת ה"קנטינה" בשדרות רוטשילד וכל הזמן מתנצל.

הסרטון שהוא מככב בו משעשע במיוחד ובעיקר מוכיח חוש הומור בריא.

ישראל כץ מתלבט

שר התחבורה ישראל כץ טורח להצטלם על רקע פרויקטים של משרד התחבורה, גם אם אלה יהיו מוכנים רק בעוד 3 שנים. הסיבה, תנו לנו לנחש, קשורה ישירות לפריימריז המתקרבים בליכוד. הבוקר (ג') העלה כץ 2 סקיצות של הסלוגן המתקרב וביקש את גולשיו לבחור את זה המועדף עליו.

ישראל כץ / מתוך הפייסבוק
 ישראל כץ / מתוך הפייסבוק

ישראל כץ / מתוך הפייסבוק
 ישראל כץ / מתוך הפייסבוק

אבישי ברוורמן נפרד

אתמול נפרד ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן ממפלגת העבודה, מהכנסת ומהחיים הפוליטיים. כנהוג בימים אלה, במקום להוציא ידיעה לעיתונים, קל יותר להעלות סטטוס אחד בפייסבוק וזה מה שעשה ברוורמן:

"בתקופה הקרובה, עד סיום מושב הכנסת, אשקיע את זמני בהשלמת המשימות שעומדות בפני כיו"ר ועדת הכלכלה ובסיוע למפלגת העבודה בבחירות. אמשיך לתמוך בדרכה של מפלגת העבודה למען מדינת ישראל. לאחר מכן, אמצא את הדרך להמשיך ולתרום למען המדינה, למען הכלכלה ולמען החברה בישראל".

ראיתם עוד משהו מעניין שקשור לבחירות ברשתות החברתיות? העלו בעמוד של "גלובס" בפייסבוק: https://www.facebook.com/globes.online