משה פייגלין מסיר את התמודדותו לראשות הליכוד

לאור פרישת ח"כ פייגלין מהתמודדות לראשות הליכוד נותר דני דנון להתמודד ראש בראש על ראשות התנועה מול נתניהו ■ הפריימריז לליכוד יתקיימו בעוד פחות משבועיים, ב-31 בדצמבר

משה פייגלין / צילום: איל יצהר
משה פייגלין / צילום: איל יצהר

ח"כ משה פייגלין מסיר את התמודדותו לראשות הליכוד. בעקבות החלטת בית הדין של הליכוד אמש לקבל את עתירתו של נתניהו ולקיים את הפריימריז לראשות הליכוד ולרשימת הליכוד לכנסת לאותו היום, הודיע הבוקר פייגלין כי בכוונתו להתמודד בבחירות לרשימה בלבד.

"קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד, היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית", אמר פייגלין. "אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו. בכל פריימריס אמיתיים בעתיד, אשוב ואתמודד על הנהגת התנועה והמדינה".

הפריימריז לליכוד יתקיימו בעוד פחות משבועיים, ב-31 בדצמבר.

לאור פרישת ח"כ פייגלין מהתמודדות לראשות הליכוד נותר דני דנון להתמודד ראש בראש על ראשות התנועה מול נתניהו. "אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין. הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה" כך אומר הבוקר המועמד לראשות תנועת הליכוד, ח"כ דני דנון.