בחמישי: הופעות חיות בנתב"ג של תלמידי ביה"ס למוזיקה רימון

‎‎המועד שנבחר, 25 בדצמבר, נחשב לאחד מימי השיא בנתב"ג ■ המטרה: שיתוף-פעולה קבוע‏

נתבג/ צילום: תמר מצפי
נתבג/ צילום: תמר מצפי

‎‎אטרקציה חדשה בנמל התעופה בן-גוריון: הופעות מוזיקליות חיות ינעימו מחר (ה') את זמנם של הממתינים לטיסה במתחם הדיוטי פרי בטרמינל 3 ושל מקבלי הפנים ביציאה מהנמל.

‏במסגרת חגיגות העשור לטרמינל 3, רשות שדות התעופה (רש"ת) מארחת סטודנטים מבית-הספר הגבוה למוזיקה רימון, שינגנו בפני ציבור הנוסעים בשער הכניסה והיציאה של מדינת ישראל.

ב-4 ההופעות שיתקיימו מחר החל מהשעה 16:00, ציבור הטסים ומקבלי הפנים ישמעו 4 הרכבים שונים: הרכב של מוזיקה קלאסית; זמר ישראלי; שירי שנות ה-60 וה-70 ומוזיקה עכשווית; וההרכב האחרון יבצע מבחר משיריהם של היוצרים אהוד מנור, עלי מוהר ונעמי שמר.

‏המועד שנבחר, 25 בדצמבר, נחשב לאחד מימי השיא בעונה: חג המולד (שחל מחר) והשנה האזרחית החדשה (סילבסטר) שבפתח. על-פי רש"ת, מחר צפויים לעבור בשדה התעופה כ-40 אלף נוסעים (נכנסים ויוצאים), "וזו דרך מצוינת לקבל את פני התיירים ולהציג להם את ארץ ישראל היפה", אומרים יוזמי הפרויקט.

לפי שעה לא ברור מתי יתקיים סבב ההופעות הבא בנמל התעופה, אך שני הצדדים מעוניינים להמשיך את שיתוף-הפעולה.

לדברי משה סיני, מנכ"ל בית-הספר רימון, "הפרויקט האמור ממומן בשלב זה על בית-הספר שהינו עמותה. אנחנו תקווה שחברות מסחריות יירתמו לפרויקט במתן חסויות שיממנו את הפעילות בנתב"ג. העודף שיישאר מכספי החסויות, יילך למימון פעילות של תלמידי בית-הספר למען הקהילה".