ליברמן על פרשת השחיתות: "אין בחירות בלי חקירות"

יו"ר ישראל ביתנו: "אני בטוח בחפותם של כל חברינו, ומזכיר שוב שרצוי לא למהר ולחרוץ את דינם של האנשים כי בחברה דמוקרטית אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת"

אביגדור ליברמן / צילום: נועם מושקוביץ
אביגדור ליברמן / צילום: נועם מושקוביץ

שר החוץ אביגדור ליברמן מגיב היום (ו') לפרשת השחיתות הגדולה בה נעצרו ונחקרו דמויות בולטות במפלגה בעבר ובהווה, וטוען שוב כי הסיבה לחקירה היא הבחירות הקרובות. כזכור, סגנית השר ח"כ פאינה קירשנבאום עומדת במרכז הפרשה ועל-פי החשד במשטרה היא קיבלה שוחד במאות אלפי שקלים.

"'מקרה זה תמיד הפתרון הקל למי שמתעצל לחשוב', כתב א.ב. יהושע בספרו 'אש ידידותית'", כותב ליברמן בדף הפייסבוק שלו. "לכן, רק אלו שמתעצלים לא יחשבו מדוע ואיך, פעם אחר פעם וללא יוצא מן הכלל, בכל מערכת בחירות, מתערבים 'כוחות עלומים' ופוגעים בזכותה של 'ישראל ביתנו' להתמודדות הוגנת. כי בכל הנוגע ל'ישראל ביתנו' - אין בחירות בלי חקירות".

לדברי ליברמן, "אני בטוח בחפותם של כל חברינו, ומזכיר שוב שרצוי לא למהר ולחרוץ את דינם של האנשים כי בחברה דמוקרטית אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. אני גם דוחה בתוקף את הניסיון להכתים את ״ישראל ביתנו״ כולה. בכל הפעמים אנחנו ידענו להתמודד עם זה ויצאנו מחוזקים, גם הפעם נתחזק ונמשיך לפעול למען ביטחונה ואחדותה של מדינת ישראל. מילה זו מילה. שבת שלום".