השר יצחק אהרונוביץ' פורש מהחיים הפוליטיים

השר לביטחון פנים הודיע על פרישה ■ השר ליברמן: "בתפקידיו כשר לביטחון פנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ' תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה"

בחירות לכנסת קלפי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
בחירות לכנסת קלפי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' פורש מהחיים הפוליטיים. אהרונוביץ' כתב בהודעת הפרישה שלו כי "לאחר שמונה שנים במערכת הפוליטית, מתוכן כיהנתי כשנה בתפקיד שר התיירות ושש שנים כשר לביטחון פנים, שנים המצטרפות ל-32 שנים בהן שירתתי במערכת הביטחון, סיכמתי אתמול עם יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן על פרישתי מהמפלגה ומהחיים הפולטיים אליהם הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב. אני מאמין שכך עשיתי.

"הייתה לי הזכות להיות שותף לתהליכים מקצועיים מורכבים, לנהל ולקדם באופן משמעותי את המשרדים שבראשם עמדתי. כך גם הייתה לי הזכות לקחת חלק בקבלת החלטות חברתיות, בטחוניות ומדיניות, והכל מתוך ראיית טובתה של מדינה ישראל לנגד עיני.על זכות זו אני מודה".

שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי "אני מודה ליצחק אהרונוביץ' על השנים בהן כיהן מטעמה של ישראל ביתנו בממשלה ובכנסת. בתפקידיו כשר לביטחון פנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ' תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה ואני משוכנע שאהרונוביץ' ימשיך ויתרום למדינת ישראל ושאני נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".