צפו: ח"כ סתיו שפיר הדהימה את הכנסת בנאום של 3 דקות

תקפה את חברי הכנסת של הבית היהודי וגרפה מחמאות מיו"ר הכנסת התורן: צפו בנאום של שפיר שמתפשט ברשת

סתיו שפיר בכנסת/ צילום: מהוידאו
סתיו שפיר בכנסת/ צילום: מהוידאו

3 דקות - זה הזמן שניתן לח"כ סתיו שפיר (העבודה) להשיב לטענות שהעלה שר הכלכלה נפתלי בנט אתמול (ד') בכנסת, שפקפק במידת הציונות של השמאל. ב-3 הדקות האלה נשאה שפיר נאום שמתפשט ברשת והצליח להותיר את חלק מהח"כים פעורי-פה.

שפיר תקפה את הח"כים מהבית היהודי וטענה שמעשי השחיתויות שלהם לכאורה נחשפים בימים אלה: "הפחד ניכר מעינכם, אתם פשוט מפחדים. אתם מפחדים בגלל שבשנתיים האחרונות, חשפנו איך מאחורי המעטה האידיאולוגי, אתם לקחתם את כספי הציבור הישראלי, את כספי המסים שהציבור עבד כל-כך קשה בשבילם והעברתם אותם לחברים שלכם, לחלוקת ג'ובים, למקורבים, לפעילים, לעמותות פרטיות, איך מפלגת הבית היהודי שמעמידה פנים שהיא יותר ציונית מבן-גוריון.

"איך המפלגה הזאת לקחת את כספי הציבור ובמקום להעביר אותם למפעלים הקורסים בפריפריה, במקום להעביר אותם לפרי גליל ולערד, במקום להעביר אותם לבתי החולים ולהגדיל את מספר המיטות, במקום ללכת ולרווח את כיתות הלימוד, במקום לעשות תחבורה ציבורית מצוינת, לקחתם את הכסף שלנו, זרקתם אותו, חילקתם אותו במתנה לחברים שלכם, לעמותות פרטיות שבראשן עומדים אנשי הבית היהודי.

"איפה נפתלי בנט שיגיב על הפרשה של העברת מענק של 36 מיליון שקל לעמותת מועצת יש"ע בשעה שהוא עמד בראשה ובאופן לא חוקי דרך ועדת כספים, איפה, תגיבו ותענו".

צפו בנאום המלא של שפיר בסרטון המצורף.