פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק החלה בימים האחרונים להוביל מהלך שנועד להציע למפרסמים אפשרויות לפרסם לקהל יעד ממוקד שמתעניין בגמר ליגת הפוטבול - הסופרבול.

הרשת החברתית תתחיל לנטר סטטוסים והתייחסויות למשחק הגמר, וגולשים שידברו או ישתפו סטטוסים על המשחק יצורפו למאגר מיוחד שייחשב לקהל מטרה למפרסמים. בשנה שעברה מנה המאגר הזה כ-50 מיליון גולשים.

המפרסמים יוכלו לקנות מודעות שיפולחו עבור המאגר הזה - מודעות אשר יעלו בימים הקרובים ועד לסופרבול שייערך ב-1 לפברואר.

פייסבוק מכוונת לשני סוגים של מפרסמים. הראשון הם אלה שקנו זמן פרסום במהלך המשחק ומעוניינים לקדם את הפרסומות עוד יותר; והשני הם מפרסמים שהעדיפו לחסוך 4.5 מיליון דולר (מחיר הספוט), אך לא רוצים לוותר על הבאזז השיווקי סביב המשחק.

בינתיים הולכת ומתבהרת התמונה המלאה של המפרסמים בטלוויזיה במהלך המשחק. לרשימה הצטרפה אתמול (ד') חברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, שקנתה זמן פרסום באירוע לראשונה מאז שנת 2008.

החברה החליטה לקנות ספוט במטרה לקדם את המכירות שלה לקראת "וולנטיין דיי". החברה שחררה סרטון, שבו נראות דוגמניות של המותג כשהן משחקות פוטבול. הפרסומת תשודר במהלך הרבע הרביעי של המשחק.