למה מקבלת ידידתו של יאיר נתניהו כסף מהליכוד?

משכורתה של ליאת גורטסמן, ידידתו של הבן הבכור במשפחה, יאיר נתניהו, הועלתה ביותר מ-100% בשבועות האחרונים

משפחת נתניהו יוצקת תוכן אמיתי לאמירה הפופולרית שהליכוד זו משפחה: במשך שמונה השנים האחרונות מועסקת ליאת גורטסמן במטה הליכוד במצודת זאב שבתל אביב. משכורתה של גורטסמן, ידידתו של הבן הבכור במשפחה, יאיר נתניהו, אף הועלתה ביותר מ-100% בשבועות האחרונים.

במשך שנים נהנית גורטסמן ממשכורת של כמה אלפי שקלים בחודש חרף טענות חוזרות ונשנות של גורמים בליכוד כי היא אינה מגיעה באופן סדיר לעבודה. עם תחילת עבודתה בליכוד שובצה גורטסמן כמזכירה אולם לאחר זמן מה הפסיקה את עבודתה. כעבור כמה חודשים חזרה גורטסמן לשורות הליכוד ושובצה כמזכירת יו"ר התנועה. לדברי גורמים בליכוד, בתקופת היעדרותה הכירה גורטסמן את הבן הבכור יאיר.

יש לציין שיו"ר התנועה, בנימין נתניהו, עובד לעיתים מאוד רחוקות ממצודת זאב ובתפקיד מזכירתו כבר מחזיקה מזכירה אחת. לטענת גורמים בליכוד, לנוכח מיעוט העבודה, אין צורך במזכירה נוספת בלשכת היו"ר מעבר לזו הקבועה שעובדת שם. עם השנים הוקטן היקף משרתה של גורטסמן, אולם משכורתה, שעמדה על כמה אלפי שקלים בחודש לא נפגעה.

בשבוע שעבר הופתעו במצודת זאב לגלות שלגורטסמן ניתן תפקיד במטה הבחירות של הליכוד, ומשכורתה יותר מהוכפלה. זאת, חרף התלונות של עובדי המצודה כי גורטסמן לעיתים מגיעה רק כדי להחתים כרטיס.

זהו לא המינוי היחיד של חבר משפחה קרוב בשורות הליכוד. באחרונה מונה דור בן דוד, גם הוא חברו של יאיר נתניהו, ליו"ר מטה הבחירות של צעירי הליכוד, למרות שבתפקיד זה יותר טבעי שיחזיק יו"ר צעירי הליכוד דוד שאיין.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "ליאת גרוטסמן עובדת בליכוד מזה כמה שנים. מטה ההסברה מסתייע בה ובעובדי ליכוד נוספים על פי צרכיו".