מאדום לצהוב: גילי ורמוט חתם ל-3.5 שנים במכבי ת"א

רשמית: הושלמה העסקה המדוברת ביותר של חלון ההעברות בכדורגל הישראלי; הקשר: "רציתי לעבור למכבי כיוון שזהו הדבר הטוב ביותר עבורי בשלב זה. אף אחד לא הכריח אותי לעשות זאת"

 גילי ורמוט, ג'ורדי קרויף / צלם: מכבי ת"א, האתר הרשמי
גילי ורמוט, ג'ורדי קרויף / צלם: מכבי ת"א, האתר הרשמי

גילי ורמוט חוצה את הכביש: הכדורגלן, אחד השחקנים הבולטים ביותר בישראל, חתם היום (ג') על חוזה ל-3.5 שנים במדיה של מכבי ת"א, יום אחד בלבד לאחר ששיחק מול הצהובים בדרבי העירוני במדיה של הפועל ת"א.

ורמוט, 29, אמר לאתר הרשמי של האלופה: "רציתי לעבור למכבי ת"א כיוון שזהו הדבר הטוב ביותר עבורי בשלב זה ואף אחד לא הכריח אותי לעשות זאת". המנהל הספורטיבי של מכבי, ג'ורדי קרויף ההולנדי, אמר: "אנו שמחים על החתמתו של גילי שצפויה להשפיע על הקבוצה באופן מיידי ומהווה חלק חשוב מהתכנון העתידי שלנו".

על-פי הערכות, תשלם מכבי להפועל ת"א כ-650 אלף אירו בעבור החתמתו של הקשר. בנוסף, עשויה מכבי להעביר שחקן או שניים מהסגל המורחב שלה אל הפועל, שנמצאת ברכבת הרים כלכלית בשנים האחרונות, ותשמח לחסוך את משכורתו של ורמוט (שהיה השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בסגל שלה).

העסקה הושלמה שעות אחדות לפני תום מועד ההעברות החורפי בכדורגל הישראלי, שמסתיים הערב.

ורמוט, שהופיע 26 פעמים במדי נבחרת ישראל, התחיל את הקריירה בהפועל חיפה. בשנת 2005 הגיע לראשונה להפועל ת"א, ובעונת 2007/08 יצא לשנה לא מוצלחת בגנט הבלגית. הוא חזר מיד אחריה למתחם וולפסון, ובעונת 2009/10 רשם את שיא הקריירה שלו כאשר הוביל את האדומים לזכייה בדאבל. ב-2010/11 העפיל עם הקבוצה לליגת האלופות, ולאחר מכן ניסה שוב את מזלו באירופה - אך רשם שנה בינונית בקייזרסלאוטרן הגרמנית ודה חראפשחאפ ההולנדית. בקיץ 2012 שב לקדנציה שלישית בהפועל ת"א, אותה, כאמור, עזב היום. בסך הכל זכה עם האדומים בארבעה גביעים ובאליפות אחת.