צפו בתגובה של הרצוג לסרטוני הבחירות של נתניהו

הרצוג קורא שוב לנתניהו להתעמת מולו בטלוויזיה לקראת הבחירות: "אחרי 6 שנים אתה מבטיח לחסל את חמאס, והמחבלים האלה עדיין חופרים מנהרות - ואתה? על הספה אוכל פופוקורן וצוחק"

יצחק הרצוג / צלם: תמר מצפי
יצחק הרצוג / צלם: תמר מצפי

"אז מה ביבי, אתה כנראה ממש מפחד מעימות איתי. זה קצת מוזר, כי אתה מספר לאזרחי ישראל שאתה חזק וגיבור - אז למה אתה כל-כך מפחד ביבי?" - כך מגיב יו"ר "העבודה" יצחק הרצוג לסרטוני הבחירות שפרסם רה"מ נתניהו, בהם הוא מוצג כ"מבוגר אחראי" שידאג לביטחון ילדי ישראל, בזמן שיריביו הפוליטיים עסוקים בנושאים כגון פרשת מחזור הבקבוקים, נושאים שלכאורה, כפי שמוצג בסרטון האחרון של נתניהו, מפריעים לרה"מ בעבודתו.

"אזרחי ישראל לא פראיירים, ביבי", ממשיך הרצוג. "אחרי 6 שנים של הרס וכישלונות, אתה באמת חושב שתוכל להמשיך לאכול פופקורן על הספה עם כירבולית, לצחוק להם בפרצוף ולא לתת תשובות? אתה באמת חושב שהם לא רואים ומבינים שבמשמרת שלך כל ילד שלישי בישראל רעב - ואתה? על הספה אוכל פופוקורן וצוחק. שבמשמרת שלך זוגות עובדים עדיין לא מצליחים לגמור את החודש - ואתה? על הספה אוכל פופוקורן וצוחק. שבמשמרת שלך הזכות הכל-כך בסיסית לבית נהפכה לחלום בלתי אפשרי - ואתה? על הספה אוכל פופקורן וצוחק.

"שאחרי שש שנים אתה מבטיח לחסל את חמאס, והמחבלים האלה עדיין חופרים מנהרות - ואתה? על הספה אוכל פופוקורן וצוחק. ביבי, אזרחי ישראל לא פראיירים, מגיעות להם תשובות.

"אני לא מפחד ביבי. כי בניגוד אליך אני אדאג שבמדינת ישראל יהיה צדק חברתי. אני אחבר את ישראל לעולם ואגייס את העולם לצד האינטרסים הביטחוניים והכלכליים שלנו. ובכל מקרה ביבי, אחרי ה-17 במארס יהיה לך הרבה זמן לבלות על הספה עם הכירבולית והפופקורן, בזמן שאני אוביל כאן ממשלה שתתקן את כל מה שאתה הרסת".