רוני מאנה: "ביבי אמר לי שאין אלוהים"; הליכוד: "להקיא"

מאנה בטוויטר: "ביבי היה אצלי כמעט כל יום שישי, ובאחת הפעמים הוא הסביר לי קרוב לשעתיים שאין אלוהים, וזאת המצאה מטומטמת" ■ הליכוד בתגובה: מאנה רץ מאולפן לאולפן כדי להכפיש את רה"מ ורעייתו

רוני מאנה / צילום: תמר מצפי
רוני מאנה / צילום: תמר מצפי

איש העסקים רוני מאנה, שהיה בעבר מקורב לרה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אך הסתכסך עמם, טוען בטוויטר שלא מפתיעה אותו העובדה שנתניהו הזעיק חשמלאי לווילה בקיסריה בשבתות ואפילו ביום כיפור, כפי שנכתב בדוח מבקר המדינה שפורסם אתמול (ג'). לדברי מאנה, נתניהו טען בפניו פעם שאין אלוהים.

"ביבי היה אצלי כמעט כל יום שישי, ובאחת הפעמים הוא הסביר לי קרוב לשעתיים שאין אלוהים, וזאת המצאה מטומטמת", כתב מאנה בחשבון הטוויטר שלו. "הוא לקח עט והרים אותה ואמר: 'זה אלוהים'".

מאנה המשיך: "אז מה הפלא שחשמלאי היה אצלם בקיסריה ביום כיפור... ביבי סיפר לי קרוב לשעתיים שהעולם נברא על-ידי איזה מפץ. זה היה מזעזע אבל מרתק".

דבריו של מאנה נכתבים שעה שנתניהו נפגש אתמול עם עיתונאים חרדים ואמר להם שבקואליציה שיקים לדבריו אחרי הבחירות הוא יכלול את החרדים, שותפיו הטבעיים כפי שהוא כינה אותם, ואמר שיבטל את הסנקציות הפליליות שקבעה מפלגת "יש עתיד" בחוק השוויון בנטל.

מהליכוד נמסר היום (ד') בתגובה לדבריו של מאנה: "הריצה של רוני מאנה מאולפן לאולפן על מנת להשמיץ, לכזב ולהכפיש את ראש הממשלה ורעייתו - בזמן שארכיון כלי התקשורת מלא בדברי שבח והלל שלו לראש הממשלה ולרעייתו - גורמת לנו תחושה עזה של רצון להקיא".